شناسهٔ خبر: 19011 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حامد زمانی برای تیم‌ هسته‌ای ایران می‌خواند

حامد زمانی از ساخت اثری با عنوان «گله از گرگ» خبر داد و گفت: همزمان با جام جهانی که کارهای موسقیایی بیشتر با محوریت تیم ملی بود، آن طرف عده‌ای از مردم چشمشان به مذاکرات هسته‌ای بود لذا به نظرمان رسید که باید از آنها حمایتی شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ حامد زمانی خواننده کشورمان درباره جدیدترین کارش گفت: همزمان با جام جهانی که کارهای موسقیایی بیشتر با محوریت تیم ملی بود و تمام خواننده‌ها در این زمینه کار ساختند، آن طرف عده‌ای از مردم چشمشان به مذاکرات و تیم ملی هسته‌ای بود و مقام معظم رهبری گفته بودند تیم هسته‌ای فرزندان انقلاب هستند لذا به نظرمان رسید که باید از آنها حمایتی شود.

وی افزود: برای همین تصمیم گرفتیم کار «گله از گرگ» را بسازیم که از یک طرف انذاردهنده نسبت به ماهیت طرف مقابل مذاکره باشد که چه ماهیتی دارد و موضع ما چگونه باشد برای همین در در شعر می‌گوید که «آی چوپان حذر از خواب که تاوان نتوان/ چشم بستی گله از گرگان نتوان» یعنی گرگ طبیعتش گرگ بودن است گله‌ای از آن طرف مذاکره نیست اما این طرف ما باید بیدار باشیم که چطور وارد معامله شویم و شما چه چیزی دارید و شما به چه چیزی باید افتخار کنید و پشتوانه شما چیست و خیالتان راحت که ما پشت سر شما هستیم.

زمانی با بیان اینکه آهنگسازی کار جدیدش را خودش انجام داده، اظهار داشت: تنظیم کار با امیر جمال‌فرد است و قرار است در این هفته این اثر رونمایی شود و اگر نشد هم کار را عرضه خواهیم کرد.

وی به کار دیگرش به نام «می‌کشیم» اشاره کرد و گفت: کار در قالب مجموعه تازه تأسیس ما به نام «دل صدا» دنبال می‌شود که هدف این مؤسسه تربیت نیروی انقلابی در عرصه خوانندگی و آهنگسازی است که البته فراخوان گسترده نداده‌ایم.

زمانی افزود: هدف دیگر مؤسسه ما این است که هر کاری که بیرون می‌آید دارای کلیپ خیلی حرفه‌ای باشد و ضعفی که سرودهای انقلابی داشت برطرف شود چون آن طرف در ماهواره کلیپ‌های زیادی کار می‌شود لذا اولین کار ما در این زمینه کلیپ «می‌کشیم» هست که احتمالاً قبل از روز قدس آن را آماده کنیم و این کار فوق‌العاده‌ای از لحاظ کلیپ و از لحاظ موسیقی خواهد بود.

موضوع کار «می‌کشیم» به گفته زمانی از زبان اسرائیل است و به این اشاره می‌کند که حواس‌ها را پرت می‌کنند و کشتار به راه می‌اندازند.

نظر شما