شناسهٔ خبر: 18947 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دغدغه مقام معظم رهبری احتمال رکود علمی در دانشگاه‌هاست

مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری احتمال رکود علمی در دانشگاه‌های کشور است، گفت: رکود علمی موجب کند شدن چرخه پیشرفت کشور می‌شود و اساتید دانشگاه باید در این زمینه به طور جدی وارد شوند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ هفتاد و هفتمین نشست فرهنگی بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران جمعه شب به میزبانی بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی و با حضور 600 نفر از اساتید بسیجی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی اکبر متکان مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اساتید دانشگاه و همچنین در دیدار با کارگزاران نظام این مطلب را متذکر شد که فرمایشات معظم له در تمام شئون مدیریتی کشور نقش راهبردی دارد.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با ذکر این مطلب که بیانات مقام معظم رهبری حامل نکات مهمی برای تمام سطوح کشور است، اظهار داشت: دغدغه مقام معظم رهبری احتمال رکود علمی در دانشگاه‌های کشور است که این رکود موجب کند شدن چرخه پیشرفت و حرکت علمی کشور می‌شود.

معاون سابق وزارت علوم اظهار داشت: مقام معظم رهبری به روشنی از نیروهای مومن و متعهد در کشور حمایت کردند و اکنون وظیفه جامعه نیروهای متعهد کشور است که در زمینه تبیین و اجرایی کردن دیدگاه‌های معظم‌له با جدیت وارد عمل شود.

این عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی همچنین به تبدیل علم به ثروت به عنوان یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و از اساتید دانشگاه‌ها خواست در این زمینه به صورت جدی وارد میدان شوند.

نظر شما