شناسهٔ خبر: 18686 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل شورای قرآنی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از تشکیل شورای قرآنی در این دانشگاه خبر داد و گفت: در پی تصویب اردوی حافظان قرآن کریم، حفظ قرآن کریم طی دوره 4 ساله یا حفظ 50 درصد قرآن کریم توسط دانشجویان این دانشگاه پیگیری می شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، دکتر محمدتقی جغتایی در جمع دانشجویان حافظ قرآن کریم با اعلام این خبر افزود: حمایت از فعالیت های قرآنی، و همچنین مباحث مرتبط به نماز ، از اهداف اصلی است که در مدیریت فعالیت های فرهنگی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی دنبال ‌می‌شود.

جغتایی اظهار داشت: دانشجویان قرآنی باید فعالیت های مذهبی هدفمندی را ایجاد کنند و از فرصت ایجاد شده، استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در طول دوره مدیریتی کار فرهنگی در دانشگاه ، چگونگی انس دانشجویان با قرآن و چگونگی آشنایی با فرهنگ و ترویج نماز در بین همه دانشگاهیان را از اهداف اصلی خود قرار دادیم که امیدواریم با استمرار جلسات شورای فرهنگی به این مهم برسیم.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی با اشاره به فعالیت های شورای فرهنگی دانشگاه گفت: در پی تصویب اردوی حافظان قرآن کریم، حفظ قرآن کریم طی دوره ۴ ساله یا حفظ ۵۰ درصد قرآن کریم توسط دانشجویان این دانشگاه پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از ۲۹ الی ۳۰ سال تجربه بعنوان یک معلم در دانشگاهها به این مهم رسیدم که در همه رشته ها بویژه رشته های توانبخشی، تنها سواد کافی نیست، بلکه بهره گیری از  مفاهیم ارزشی در  ارائه خدمات و کمک به بندگان خدا حائز اهمیت است.

نظر شما