شناسهٔ خبر: 17922 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست جدید امیرکبیر: رتبه علمی دانشگاه امیرکبیر را در سطح بین الملل ارتقا می دهیم

سرپرست جدید دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه به احتمال زیاد مراسم معارفه اش در روز شنبه 7 تیرماه برگزار می شود، مهمترین برنامه خود برای ریاست دانشگاه امیرکبیر را ارتقا رتبه علمی این دانشگاه در سطح بین الملل عنوان کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ سید احمد معتمدی با بیان اینکه از زمان ابلاغ حکم انتصاب ( دوم تیرماه ) فعالیت خود را رسما در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز کرده است، اظهار داشت: ارتقای جایگاه علمی دانشگاه در سطح بین الملل مهمترین دغدغه و برنامه ام محسوب می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان اولین دانشگاه صنعتی کشور باید به جایگاه اصلی داخلی و جهانی خود بازگردد، افزود: باید بتوانیم با دانش آموختگان این دانشگاه، در مسائل اجرایی کشور حضور فعال و موثر داشته باشیم.

معتمدی مدیریت طرح های کلان ملی و ورود به مسائل مربوط به طرح های کلان را از دیگر برنامه های خود در دانشگاه امیرکبیر برشمرد و گفت: ارتقای شاخص های آموزش عالی کشور به وسیله ارتقای سطح علمی مقالات و دوره های کارشناسی ارشد و دکترا از دیگر برنامه هایی است که باید نسبت به گذشته موفق تر عمل شود.

سرپرست جدید دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مورد نحوه انتخابش به عنوان سرپرست این دانشگاه از سوی وزیر علوم گفت: براساس نظرسنجی انجام شده میان اساتید دانشکده های امیرکبیر، اینجانب به عنوان سرپرست این دانشگاه به وزیر علوم معرفی شدم؛ اما در نهایت این تصمیم وزیر علوم برای انتخاب اینجانب بود.

وی گفت: به احتمال زیاد مراسم معارفه اینجانب، روز شنبه هفتم تیرماه برگزار می شود که البته تاکنون این موضوع قطعی نشده است.

نظر شما