شناسهٔ خبر: 17699 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» نیم میلیاردی شد

«زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ساخته روح‌الله حجازی تاکنون توانسته ۵۰۰ میلیون تومان از گیشه سینماها را به خود اختصاص دهد. فیلم سینمایی «متروپل» ساخته مسعود کیمیایی هم تا پایان پنجشنبه ۲۹ خردادماه به فروش ۴۸۰ میلیون تومانی دست یافت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ فیلم سینمایی «متروپل» ساخته مسعود کیمیایی تا پایان پنجشنبه ۲۹ خردادماه به فروش ۴۸۰ میلیون تومانی دست یافت. امیر قطبی از موسسه پخش فیلمیران فروش فیلم سینمایی «متروپل» را در تهران ۳۲۰ میلیون تومان و در شهرستان ۱۶۰ میلیون تومان اعلام کرد.

آخرین ساخته مسعود کیمیایی با دراختیار داشتن ۳۷ سینما در کشور و به سرگروهی سینما قدس توانسته به این فروش دست پیدا کند.

همچنین «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ساخته روح‌الله حجازی توانسته ۵۰۰ میلیون تومان گیشه را به خود اختصاص دهد. این فیلم با دراختیار داشتن ۲۱ سینما در کشور به این فروش دست یافته است.

مهدی صباغ‌زاده مدیرعامل مؤسسه پخش نیمروز فروش  این فیلم در سینماهای شهرستان  را ۱۵۰ میلیون تومان و فروش تهران را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

«۵ ستاره» مهشید افشارزاده نیز با دراختیار داشتن ۲۳ سینما در کشور تا شب گذشته به مرز یک میلیارد فروش نزدیک شد.این فیلم در تهران ۶۱۵ میلیون تومان و در شهرستان ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

«۵۰ قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد نیز در گیشه با دراختیار داشتن ۱۷ سالن سینما در کشور به فروش ۶۰ میلیون تومانی رسیده است. فروش این فیلم تا شب گذشته برای سینماهای تهران ۴۴ میلیون تومان و در شهرستان ۱۶ میلیون تومان اعلام شده است.

نظر شما