شناسهٔ خبر: 17094 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

موتمن از «سراسرشب» راضی است

فرزاد موتمن نگارش فیلمنامه «سراسر شب» با موضوع اجتماعی را به پایان رساند و قصد دارد تولید این فیلم سینمایی را در پاییز آغاز کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ فرزاد موتمن کارگردان سینمای ایران درباره فیلمنامه «سراسر شب» گفت: چندی پیش نگارش فیلمنامه «سراسر شب» را با موضوع اجتماعی آغاز کردم که خوشبختانه با موفقیت به پایان رسید. این فیلمنامه را بسیار دوست دارم و پس از «شب های روشن» دومین فیلمنامه ای است که به لحاظ روحی راضی‌ام می کند.

وی در ادامه افزود: حال و هوای این فیلمنامه را آنقدر دوست دارم که احساس می کنم پس از «سراسر شب» برای دومین بار فیلم اول خودم را می‌سازم.

این کارگردان که فیلم «سایه روشن» را در نوبت اکران دارد در پاسخ به اینکه آیا این فیلم سینمایی در گروه تازه‌تاسیس «هنر و تجربه» اکران می‌کند؟ بیان کرد: واقعیت این است که من به هیچ عنوان از کم و کیف اکران این فیلم اطلاعی ندارم و فقط کارهایی فنی برای آماده سازی را پیگیری می‌کنم. مساله اکران به عهده سید جمال ساداتیان تهیه‌کننده «سایه روشن» است.

موتمن در پایان گفت: البته نحوه فعالیت گروه «هنر و تجربه» هنوز مشخص نیست در نتیجه معلوم نیست که ساداتیان بخواهد این فیلم را در این گروه سینمایی اکران کند. به اعتقادمن فیلم «سایه روشن» فیلمی است که باید در چند سانس محدود اما پول‌ساز روی پرده برود.

نظر شما