شناسهٔ خبر: 16832 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگردان «تاج محل» سراغ یک فیلمنامه جدید رفت

دانش اقباشاوی کارگردان فیلم «تاج محل» در حال نگارش فیلمنامه‌ای با موضوع اجتماعی با همکاری کریم نیکونظر است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ دانش اقباشاوی کارگردان جوان سینما که فیلم «تاج محل» را در نوبت اکران دارد درباره تازه‌ترین اثر سینمایی خود گفت: پس از فیلم «تاج محل» فیلمنامه ای جدید با همکاری کریم نیکونظر نوشته‌ام که در حال حاضر مراحل پایانی نگارش را طی می‌کند و به زودی وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود.

وی درباره مراحل ساخت این فیلم توضیح داد: خوشبختانه مراحل کار خوب و حرفه ای پیش می‌رود و بنا داریم پس از اخذ پروانه ساخت با یک تهیه‌کننده حرفه ای فعالیت خود را آغاز کنیم.

اقباشاوی که تجربه دستیاری کارگردانان بزرگ را در کارنامه دارد در پاسخ به اینکه فضای فیلمنامه جدیدش تا چه اندازه ای به «تاج محل» نزدیک است؟ بیان کرد: فیلم جدید از جهت فرم کاری با فیلم قبلی متفاوت است اما از جهت محتوا یادآور ایدئولوژی و خط فکر و نگاهی است که در «تاج محل» داشتم.

وی درباره اکران «تاج محل» بیان کرد: جواب روشنی برای زمان اکران این فیلم سینمایی از تهیه‌کننده دریافت نکرده‌ام. «تاج محل» در محافل مختلف سینمایی در ایران دیده شده و به جشنواره های مختلف خارجی هم راه پیدا کرده ولی تاسفم از این است که مخاطب ایرانی و هموطنم هنوز موفق به دیدن این اثر سینمایی نشده است. امیدوارم شرایط اکران این اثر سینمایی هرچه زودتر فراهم شود.

دانش اقباشاوی در پایان به حضور فیلم «تاج محل» در جشنواره «زنگبار» گفت: فیلم سینمایی «تاج محل» از تاریخ 10 خرداد تا 3 تیرماه در جشنواره «تانزانیا» که یکی از معتبرترین جشنواره ها در شرق آفریقا است، حضور دارد.

نظر شما