شناسهٔ خبر: 16691 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«ملبورن»، «خرس»و «بهمن» چه وضعی دارند؟

جواد نوروزبیگی درباره وضعیت اکران فیلم «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی، «خرس» ساخته خسرو معصومی و همچنین مراحل ساخت دو فیلم «تابو» و «بهمن» توضیح داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ملبورن» درباره اکران آن گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده بنا داریم فیلم «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی را در اکران دوم عید فطر اکران روی پرده ببریم.

وی در ادامه متذکر شد: البته ناگفته نماند همه پخش‌کننده‌ها دوست دارند فیلم‌هایی که در دستور کار دارند در بهترین شرایط اکران شوند که یکی از بهترین زمان‌ها عید فطر است. با این اوصاف اگر شرایط اکران این فیلم با توجه به حجم آثاری که متقاضی نمایش در عید فطر هستند، فراهم شود قطعا «ملبورن» را در همان زمان اکران می کنیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «خرس» درباره اکران این فیلم که سال‌هاست در انتظار دریافت پروانه نمایش است، توضیح داد: همچنان در تلاش هستیم پروانه نمایش فیلم سینمایی «خرس» به کارگردانی خسرو معصومی را دریافت کنیم. همچنین فیلم سینمایی «تابو» از دیگر آثار این فیلمساز است که در مرحله تدوین قرار دارد.

نوروزبیگی در پایان درباره فیلم سینمایی «بهمن» گفت: این فیلم سینمایی نیز در مراحل تدوین قرار گرفته و پوريا پارسا مقام تدوین «بهمن» را انجام می دهد.

فیلم «خرس» داستان مرد رزمنده‌ای است که پس از سال‌ها اسارت در هنگام بازگشت به منزل با ازدواج همسرش روبه رو می‌شود.

فیلم «تابو» درمورد دختری است که به زور می خواهند که وی را به عقد پیرمرد 67 ساله ای در آورند، درحالیکه این دختر شیفته یک معلم است و در انتها اتفاق های برای این دو شخصیت می افتد که چارچوب فیلم را می سازد.

فیلم «بهمن» داستان زنی به نام هما از مجرب‌ترین پرستاران بیمارستان است که پیشنهاد شب‌کاری ده روزه‌ای را می‌پذیرد. هما دچار بی‌ خوابی می‌شود و نحوه رویارویی او با کار خود و خانواده چنان می‌ شود که در آستانه فروپاشی قرار می‌گیرد.

نظر شما