شناسهٔ خبر: 16236 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

یک آهنگساز جوان موسیقی پاپ درگذشت

نیما وارسته نوازنده و تنظیم‌کننده پرمخاطب موسیقی پاپ شب‌گذشته به‌علت نارسایی قلبی درگذشت.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از فارس؛ نیما وارسته نوزانده ویولن و تنظیم کننده آثار موسیقایی پاپ کشورمان به دلیل هوای بسته استخر و نارسایی قلبی ناشی از هوای بسته جان خود را از دست داده است.

لازم به ذکر است ماموران و نیروهای امدادی زمانی به محل حادثه رسیدند که وی از دنیا رفته‌بود.این در حالی است که پلیس نیز برای تحقیقات بیشتر در محل حادثه حضور پیدا کرده بوده است.

بنابر این گزارش صبح امروز پیکر نیما وارسته  به پزشک قانونی انتقال یافت .

نیما وارسته آهنگساز ، تنظیم کننده و نوازنده  مطرح موسیقی پاپ ایران و متولد 1357 از اولین کسانی بود که در ایران استودیو دیجیتال راه انداخت. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به اجرا در کنسرت گروه ساعت(نوازنده ویولن)

همراهی با گروه آریان ،صدابردار آلبوم تا بی نهایت گروه آریان ،انتشار آلبوم بنیامین 85 ،میکس و مسترینگ و نوازنده ویولن و سینتی سایزر آلبوم جای تو خالی پیمان فلاحی ،نوازنده ویولن آلبوم سونامی مهدی مقدم ، تنظیم آهنگ این حبی از آلبوم فقط همین داود ناقور ، تنظیم آهنگ منو ببخش از آلبوم یادگاری ناصر عبداللهی، نوازندگی ،تنظیم و همکاری با حمید عسگری ،  فرهاد جواهر کلام ، پیام صالحی ، بنیامین بهادری ،  رضاصادقی و خشایار اعتمادی و ...

نظر شما