شناسهٔ خبر: 15954 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همه اساتید دانشیار به بالا کاندید ریاست تربیت مدرس می‌شوند

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: اکنون بحثی که در رابطه با انتخاب ریاست دانشگاه تربیت مدرس مطرح شده این است که همه دانشیار به بالاها می توانند کاندید ریاست شوند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ فتح الله امی در خصوص الکترونیکی شدن انتخاب رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: مدل انتخاب رئیس دانشگاه تهران بهتر بود چون حقیقی بود ولی انتخاب الکترونیکی به صورت مجازی است.

وی افزود: در مدل انتخاب رئیس دانشگاه تهران اعضای هیات علمی خودشان جمعی را انتخاب کردند و این مدل بهتری نسبت به انتخاب الکترونیکی است.

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در خصوص گزینه های جدید برای ریاست این دانشگاه گفت: گزینه‌ها همان گزینه هایی است که اعلام شده و گزینه جدیدی مطرح نشده است.

وی افزود: اکنون بحثی که در رابطه با انتخاب ریاست دانشگاه تربیت مدرس مطرح شده این است که همه دانشیار به بالاها می توانند کاندید شوند و هرکسی می تواند روی ایمیل خود رای دهد البته هنوز دستورالعمل رسمی در این رابطه از سوی وزارت علوم اعلام نشده است. ممکن است هر لحظه تغییر کند.

یکی از گزینه های ریاست دانشگاه تربیت مدرس افزود: حتی ممکن است بگویند مثل سایر انتخاب هایی که صورت گرفته هرکسی می تواند یک کاندید معرفی کند حتی خود را.

نظر شما