شناسهٔ خبر: 15505 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

به حاتمی‌کیا و ملاقلی‌پور‌های جدید بها بدهیم

بازیگر نقش شهیدابراهیم همتی در فیلم «از گهواره تا ماه» گفت: باید به ابراهیم حاتمی‌کیا و رسول ملاقلی پورهای جدید بیشتر بها داده شود که دست به ساخت فیلم جنگی می‌زنند و پیروز می‌شوند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ سیاوش قاسمی بازیگر«از گهواه تا ماه»  گفت: باید به ابراهیم حاتمی‌کیا و رسول ملاقلی پورهای جدید بیشتر بها داده شود که با هزینه شخصی و بدون اینکه یک سازمان یا یک ارگان آنها را یاری کنند، دست به ساخت فیلم جنگی می‌زنند و با تمام سختی‌های ساخت این کار مبارزه می کنند و پیروز می‌شوند.

وی افزود: سعید چاری با ساخت فیلم سینمایی «از گهواره تا ماه» چهره شهدایی مثل شهید ابراهیم همت و شهید ابراهیم همتی فرمانده ناوچه پیکان را برای اولین به تصویر می‌کشد و به ما ثابت کرد که می‌توان امید داشت  که کارگردان‌های جوان و انقلابی نمود تازه‌ای پیدا می کنند.

بازیگر نقش شهید ابراهیم همتی اضافه کرد: شهید همتی در عملیات بزرگ «مروارید» شرکت کرد. عملیاتی که ناوچه  پیکان با همکاری نیروی هوایی ارتش، توانست سکوهای نفتی البکر و الامیه را  از کار بیندازد و چند فروند ناوچه و سه فروند هواپیمای جنگنده عراق را از بین ببرد و عملا نیروی دریایی عراق را فلج کند. ناخدا یکم محمدابراهیم همتی در همان عملیات و در پاتک دشمن به ناوچه پیکان، به شهادت رسید که نفش این شهید مرا عاشق شهادت کرد.

اولین اکران فیلم سینمای «از گهواره تا ماه» در جشنواره مقاومت است.

سیاوش قاسمی، مهرداد فلاحتگر، شراره رخام، ثنا صادقی، حبیب الهیاری، امیر زریوند، مرجان سپهری، آرش نوذری، مختار سائقی، حسن اسدی، محمد آزادی، حمید شهریاری، علیرضا نجاتمند، هادی عبدالمالکی، مهدی الهیاری از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند که در آن ایفای نقش کردند.

نظر شما