شناسهٔ خبر: 15477 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هدیه یک استاد نمونه به رئیس جمهور و وزرا

یکی از 14 استاد نمونه کشوری که امروز هدیه خود را از دستان رئیس جمهور دریافت کرد، پیش از دریافت هدایا، به رئیس جمهور و وزرای علوم، بهداشت و معاون علمی ریاست جمهوری، قلم هدیه داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمدعلی حسین‌ پور فیضی- استاد پایه ۳۶ رشته رادیوبیولوژی دانشگاه تبریز امروز به عنوان یکی از استادان نمونه کشوری یک لوح تقدیر و ۱۰ سکه از رئیس جمهور دریافت کرد.

وی پیش از دریافت هدایای خود، پشت تریبون رفت و با تاکید بر اینکه دانشگاهها اتاق فکر و گنجینه ای برای کشور به شمار می آیند، ادامه داد: استادان دانشگاه همیشه و همه در خدمت نظام بوده و هستند و نقش خود را ایفا کرده اند.

حسین پور افزود: دانشگاهیان و نخبگان برای اقتصاد و تعالی کشور قد علم کرده اند و با دشمن خود با کمک علم به مبارزه بر می خیزند.

این استاد نمونه کشوری از رئیس جمهور درخواست که اجازه ندهند نخبگان کشور را تضعیف کنند، نخبگان هیچگاه تهدید نیستند و همیشه یک فرصت به شمار می آیند.

وی همچنین از رئیس جمهور خواست تا دانشجویان و جوانان وارد اتاق های فکر شوند و تاکید کرد که به جز نخبگان متعهد افراد دیگری اجازه ورود به دانشگاهها را نیابند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ ها یقیناً به بلوغ کافی رسیده‌ اند و خودشان می توانند مدیران گروه و روسای دانشکده ها را منصوب کنند.

به گزارش مهر، حسین پور در میان سخنان خود خطاب به رئیس جمهور، گفت: پیش از آنکه شما به اهل قلم هدیه دهید، من چهار قلم با خود به همراه آورده ام و اجازه می خواهم این قلمها را به شما هدیه دهم.

وی سپس این قلمها را به رئیس جمهور، وزرای علوم و بهداشت همچنین معاون علمی فناوری رئیس جمهور تقدیم کرد.

به گزارش مهر، استادان نمونه کشوری علاوه بر دریافت لوح تقدیر، ۱۰ عدد سکه نیز به عنوان هدیه از رئیس جمهور دریافت کردند.

نظر شما