شناسهٔ خبر: 15363 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

داوودنژاد: بودجه باشد «یک روز با مولانا» را می‌سازم

علیرضا داودنژاد که دو طرح سینمایی با موضوعات تاریخی و اجتماعی دارد، می‌گوید در صورت تامین بودجه پروژه تاریخی «یک روز با مولانا» را کلید می‌زند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ علیرضا داودنژاد کارگردان سینما درباره ساخت فیلم سینمایی در ژانر تاریخی گفت: فیلمنامه‌ها و طرح‌های بسیاری برای ساخت فیلم دارم اما بین ساخت فیلمنامه ای با محتوای تاریخی و فیلمی با مضمون اجتماعی مرددم و هنوز با خودم به نتیجه قطعی برای اولویت در ساخت این دو طرح نرسیده ام.

وی در ادامه افزود: البته مشکلات تولید و بودجه که پیش‌ پای ساخت فیلم در ژانر سینمای تاریخی است و برخی دیگر از مسائل دست به دست هم داده تا از ساخت فیلم تاریخی منصرف شوم و فیلمنامه ای برای امروز کار کنم.

داودنژاد درباره محتوای فیلمنامه تاریخی که در دست دارد، توضیح داد: فیلمنامه تاریخی که برای تولید در دست دارم درباره عرفان و معنویت با عنوان «یک روز با مولانا» است اما تامین بودجه فیلم‌هایی از این دست بسیار سخت است.

کارگردان فیلم «کلاس هنرپیشگی» در پاسخ به این نکته که حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی علاقمند به ساخت فیلم درباره مولانا است آیا این مساله به شما برای ساخت فیلم درباره مولانا کمک نمی کند؟ گفت: می دانم که رئیس سازمان سینمایی شخصا علاقمند به ساخت فیلمی با موضوع مولانا است و درست به همین دلیل در کشاکش این مسئله هستم که کدامیک از این دو طرح را به تولید برسانم.

وی در پایان عنوان کرد: از سوی دیگر برای اینکه بتوانم امور زندگی را تامین کنم باید یک داستان امروزی بسازم و بعد که شرایط برای تولید فیلم تاریخی مهیا شد اقدام به ساخت فیلمی پرهزینه بکنم.

نظر شما