شناسهٔ خبر: 14006 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توسعه فعالیت‎های فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال جاری

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای تحقق شعار سال جاری از توسعه فعالیت‎های فرهنگی این دانشگاه در راستای برنامه چشم انداز خبر داد.

 به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ دانشگاهیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر صبح دیروز با حضور بر سر مزار شهدای گمنام فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را آغاز کردند که در این مراسم اساتید و مسئولان ، دانشجویان  و کارکنان دانشگاه حضور داشتند.

دکتر علیرضا رهایی - رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: سال ۹۳ با نام حضرت فاطمه (س) آغاز شده و با نام ایشان نیز پایان می یابد و این امر بستری را فراهم می کند تا بتوانیم در اخلاق و رفتار خود از صفات پسندیده حضرت فاطمه (س) و ائمه اطهار بهره ببریم.

وی با اشاره به انتخاب شعار امسال توسط مقام معظم رهبری افزود: در سال جاری نیاز به یک حرکت جهادی در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با همکاری مدیران، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه داریم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: در سال جاری فعالیت های فرهنگی این دانشگاه در راستای برنامه چشم انداز این دانشگاه توسعه می یابد.

رهایی خاطرنشان کرد: همچنین در سال جاری برنامه داریم در حوزه های آموزشی و پژوهشی شاخص های کمی و کیفی دانشگاه را بهبود بخشیم.

نظر شما