شناسهٔ خبر: 13201 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تمدید مهلت ویرایش فرم ثبت نام کنکور 93 تا 22 اسفندماه

به منظور تسهیلات لازم برای داوطلبانی که در کنکور سراسری سال 93 ثبت نام کرده اند، مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی تا ساعت 24 پنجشنبه 22 اسفندماه تمدید شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ داوطلبان تا پنجشنبه ۲۲ اسفندماه فرصت دارند در صورت نیاز فرم اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند و نسبت به اصلاح مورد یا موارد مربوطه اقدام کنند.

تا امروز ۱۴ اسفندماه تعداد ۱۰۲ هزار و ۲۹ نفر برای مشاهده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از کنترل موارد مورد نیاز فرم تقاضانامه را اصلاح کرده اند. بدیهی است پس از مهلت در نظر گرفته شده تحت هیچ شرایطی امکان تغییر در کارت کنکور سراسری ۹۳ به ویژه در خصوص گروه آزمایشی، جنس، زبان خارجی و شهرستان یا حوزه برگزاری آزمون میسر نیست.

کارت شرکت در آزمون بر اساس اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی یعنی اطلاعات قبلی و اصلاح شده صادر می شود. پس از صدور کارت هیچ نوع تقاضایی مبنی بر تغییر و اصلاح مورد یا موارد امکان پذیر نیست.

آندسته از داوطلبانی که به هر دلیل تاکنون برای ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۳ اقدام نکرده اند می توانند در مهلت اعلام شده برای ثبت نام اقدام کنند.

۱۱۴ هزار و ۶۵۰ داوطلب در مهلت دوم کنکور ثبت نام کرده اند و با توجه به آمار مرحله قبلی آزمون سراسری که تعداد  ۸۹۷ هزار و ۵۰۸ نفر ثبت نام کرده بودند در مجموع تاکنون تعداد یک میلیون و ۱۲ هزار و ۱۵۸ نفر برای شرکت در آزمون سراسری ۱۳۹۳ ثبت نام کرده اند.

 
 
 

نظر شما