شناسهٔ خبر: 12969 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت ثبت‎نام در حوزه‌های علمیه خواهران تمدید شد

به منظور بهره‌مندی علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران، مهلت ثبت‎نام در حوزه‌های علمیه خواهران تمدید شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهرن مهلت ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهرن را تمدید کرد.

ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران ویژه داوطلبان ورود به مقطع سطح دو(کارشناسی) و سطح سه (کارشناسی ارشد) صورت می‌گیرد که ثبت نام در مقطع سطح دو ویژه دارندگان مدرک دیپلم است و برخی از مدارس علمیه خواهران داوطلبان با مدرک سیکل را نیز پذیرش می‌کنند.

پذیرش در مقطع سطح دو بدون آزمون ورودی انجام می‌شود؛ همچنین پذیرش در مقطع سطح ۳، ویژه دارندگان مدرک سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران، فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق(ع) و مدرسه عالی شهید مطهری(ره) است و مراحل آن شامل آزمون و مصاحبه علمی می‌شود.

علاقه‌مندان تا ۲۰ اسفند می‌توانند با خرید کارت ثبت نام، از طریق حوزه­ های علمیه خواهران یا پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir اقدام به ثبت نام کنند.

مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با اعلام اینکه پیش از این امکان خرید اینترنتی کارت ثبت نام فراهم شده بود از داوطلبان خواست به دلیل مشکلات به‌وجود آمده در خرید اینترنتی، ترجیحا از کارت‌های بانک ملی جهت خرید کارت استفاده کنند.

علاوه بر این، پست الکترونیکی paziresh@whc.ir پاسخگوی سئوالات داوطلبان ثبت نام است.

نظر شما