شناسهٔ خبر: 12856 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تهیه‌کننده فیلم افخمی از اکران فیلمش در عید منصرف شد

تهيه‌کننده پرويز، آذر، شهدخت و ديگران بهترين فيلم برگزيده جشنواره فيلم سي و دوم گفت: تمايل به اکران آذر، شهدخت، پرويز و ديگران در نوروز دارم اما با شرايطي که شوراي صنفي نمايش گذاشته‌؛ پشيمان شده‌ام.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از بانی فیلم؛ سيدجمال ساداتيان، تهيه‌کننده پرويز، آذر، شهدخت و ديگران بهترين فيلم برگزيده جشنواره فيلم سي و دوم که فيلمش در بين 8 نامزد اکران نوروزي است گفت: تمايل دارم که فيلم عيد نوروز اکران بشود اما وقتي ديدم شوراي صنفي نمايش، تصميم درستي در اين باره نگرفته ما هم کم کم پشيمان شديم.

 وي افزود: مهم اين است که در شرايط خوبي اکران بشود حالا چه نوروز باشد و چه هر زمان ديگري وگرنه فيلم در اکران مي‌سوزد. دوستان شورا قرار بود از بين اين 8 فيلم اعلامي براي نوروز93، 5 فيلم را قرعه‌کشي کنند اما الان اعلام کرده اند که خودمان برويم و با سرگروه ها توافق کنيم درحاليکه فعلا وضعيت 4 سرگروه تنها مشخص است.

 اين تهيه‌کننده ادامه داد: اگر بخواهد اختلاف برانگيز بشود من هم ترجيح مي‌دهم فيلم را به زمان ديگري مثل عيد فطر ببرم. خودم هم موافق نيستم که همه فيلمها در نوروز اکران شود؛ همين الان هم مي‌گويم اگر بخواهند آثار خوب را همزمان اکران بکنند، من راضي به اين نوع نمايش نيستم.

نظر شما