شناسهٔ خبر: 12591 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اولین فیلم جشنواره فجر اکران شد

تهیه کننده فیلم سینمایی «دو ساعت بعد، مهرآباد» از طراحی اقلام مختلف تبلیغاتی برای این فیلم سینمایی خبر داد و ابراز امیدواری کرد فروش گیشه‌ای خوبی نصیب فیلم شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از  مهر؛ محمد احمدی تهیه‌کننده سینما با بیان این مطلب که فیلم سینمایی «دو ساعت بعد، مهرآباد» به کارگردانی علیرضا فرید از یکم اسفند ماه با سرگروهی سینما آفریقا اکران شده است، گفت: در حال حاضر تعداد سالن‌هایی که قرار است این فیلم در آن اکران شود، 8 سالن آفریقا، آزادی، ملت، اریکه ایرانیان، زندگی، بهمن و راگا است که به زودی تعداد این سالن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تمهیداتی را برای جذب مخاطب برای این فیلم سینمایی در نظر گرفته است، بیان کرد: برای انجام تبلیغات شهری در حال رایزنی با سازمان زیباسازی شهرداری تهران هستیم تا با توجه به اینکه این فیلم سینمایی یک اثر فرهنگی و از سینمای مستقل است، بتواند تبلیغات محدودی را در سطح شهر داشته باشد. البته تیزر تلویزیونی این فیلم سینمایی از امشب در تلویزیون پخش خواهد شد.

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: خوشبختانه تیزر و پوستر جذابی برای «دو ساعت بعد، مهرآباد» طراحی و ساخته شده است که می تواند در جذب مخاطب تاثیرگذار باشد. البته نمی‌توان هیچ پیش‌بینی برای چگونگی فروش این فیلم در گیشه داشت. اسفند ماه فصل زنده ای برای اکران فیلم‌های سینمایی است، اما امیدوارم اتفاق خوبی برای فیلم رخ دهد.

وی در پاسخ به اینکه چرا «دو ساعت بعد، مهرآباد» را در این فصل اکران کرده است، گفت: فکر نمی کنم این فیلم در این فصل بسوزد، چرا که هنوز تب و تاب برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر در رسانه ها و در میان مردم ادامه دارد و خوشبختانه برخی از نظرها در مورد این فیلم سینمایی خوب و مثبت بوده است، به همین دلیل اکران یک فیلم فرهنگی از این دست در چنین شرایطی و با توجه به اینکه اولین فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر است که اکران می شود، می تواند خوب باشد.

فیلم سینمایی «دو ساعت بعد، مهرآباد» به کارگردانی علیرضا فرید در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشت. این فیلم عاشقانه ایست بی عاشق و حالا معشوق که همسرش را در سقوط هواپیما از دست داده از پس انزوائی خودخواسته با پرسشی عمیق روبروست که برای یافتن پاسخ می بایست سفری طولانی و پرمعنا را در پیش گیرد. نشانه ها حکایتی دوگانه برایش فراهم می سازد که...

اندیشه فولادوند، پژمان بازغی، حدیثه تهرانی، محسن حسینی، رابعه مدنی، کیومرث غفاری، نگار حسن زاده، انسیه کمالیان و آیسان کاظمی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نظر شما