شناسهٔ خبر: 11935 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از سهیل محمودی در کنگره ملی شعر فاطمی

فراخوان برگزاری سومین دوره کنگره ملی شعر فاطمی توسط انجمن شاعران ایران منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ در پی برگزاری دو دوره کنگره ملی شعر فاطمی در سال های ۹۰ و ۹۱ و با توجه به استقبال شاعران کشور، انجمن شاعران ایران فراخوان سومین کنگره ملی شعر فاطمی را که اسفندماه امسال برگزار می‌شود، منتشر کرد.

قرار است در خلال برگزاری این کنگره، از اشعار فاطمی سهیل محمودی نیز تجلیل شود. محورهای این کنگره عبارت‌اند از: نگاهی امروزی به ویژگی‌های شخصیتی حضرت صدیقه طاهره (س) در ابعاد گوناگون عبادی، عرفانی، خانوادگی، سیاسی، علمی و نیز خطبه‌های آن حضرت

شاعران و علاقه‌مندان به شرکت در این کنگره، می‌توانند بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی، آثار خود را در دو بخش کلاسیک و شعر نو (نیمایی، آزاد و سپید) به دبیرخانه کنگره ارسال کنند و هر متقاضی می‌تواند یک تا ۳ قطعه شعر ارسال کند.

مهلت ارسال آثار به این کنگره تا پنجم اسفند ماه است و مدت مورد نظر غیر قابل تمدید اعلام شده است. زمان برگزاری اختتامیه کنگره نیز در اسفندماه سال جاری خواهد بود.

مخاطبان می‌توانند آثار خود را یا از طریق پست الکترونیکی  fatemipoem۳@gmail.com ارسال کنند و یا از طریق نشانی پستی  تهران، خیابان شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز، نبش کوچه شهید نعمتی، انجمن شاعران ایران اقدام کنند. افرادی هم که قصد دارند اثر خود را از طریق نمابر ارسال کنند، می‌توانند اشعار خود را به شماره‌های ۲۲۶۰۵۸۰۹-۲۲۶۰۷۶۵۷ فکس کنند.

جوایز هر دو بخش کلاسیک و شعر نو نیز به این ترتیب خواهد بود:

نفرات اول     ۳۰۰۰۰۰۰۰ ریال
نفرات دوم    ۲۵۰۰۰۰۰۰ ریال
نفرات سوم  ۱۵۰۰۰۰۰۰ ریال

نظر شما