شناسهٔ خبر: 11699 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه تقدیر از دانشجویان نمونه در انتظار وقت رئیس جمهور

مدیرکل اموردانشجویان داخل وزارت علوم اعلام کرد: براساس مکاتبات انجام گرفته با نهاد ریاست جمهوری خوشبین هستیم تا پایان بهمن ماه زمانی برای حضور رئیس جمهور در مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری اختصاص داده شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمدحسن یوسفی در خصوص زمان برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری گفت: در حال حاضر برای برگزاری مراسم در انتظاراعلام وقت نهاد ریاست جمهوری هستیم، برنامه آماده است به محض اینکه نهاد ریاست جمهوری زمانی را اختصاص دهند این مراسم برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به آخرین مکاتباتی که با نهاد ریاست جمهوری صورت گرفته است خوشبین هستیم تا پایان بهمن ماه زمانی را برای حضور رئیس جمهور در مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری اختصاص دهند.

مدیرکل اموردانشجویان داخل وزارت علوم افزود: ۵ هزار و ۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، موسسات غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمی کاربردی،  آزاد اسلامی، فنی حرفه ای و فرهنگیان در سامانه دانشجویان نمونه کشوری سال ۹۲ ثبت نام کرده بودند.

وی افزود: از این مجموعه تعداد ۲۳۰ دانشجو به مرحله داوری دانشگاهی وزارت علوم رسیدند  و در حال حاضر فعالیت های مربوط به داوری نفرات نهایی صورت گرفته است که این نفرات نهایی در مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری که با حضور رئیس جمهوری برگزار خواهد شد معرفی و تقدیر می شوند.

نظر شما