شناسهٔ خبر: 11219 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توضیح رییس دانشگاه پیام‌نور درباره روند انتصابات دانشگاه

رئیس دانشگاه پیام نور در باره روند انتصابات این دانشگاه توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ دکتر فراهانی گفت: انتصاب‌های جدید در دانشگاه پیام نور از نیروهای داخل دانشگاه صورت می‌گیرد و دکتر محمد ظاهری که اکنون به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور همدان انتصاب شدند جزو اساتیدی هستند که در زمان گذشته بورسیه وزارت علوم شدند و ۸ سال سابقه هیات علمی تمام وقت دانشگاه را داشته‌اند.

وی گفت: تا زمانی که نیروهای فعالی در استان حضور دارند استفاده از افرادی خارج از دانشگاه به عنوان مدیر کاری، عادلانه نیست، به همین دلیل تلاش و هدف ما این است انتصابات خود را با نیروی کارآمد داخل دانشگاه انجام دهیم.

رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه در روند توسعه فعلی دانشگاه اگر نیاز به تغییر مدیریتی باشد انجام خواهیم داد، اظهار کرد: این دانشگاه در انتصابات خود از نظرات مشورتی مسئولین استان بهره‌مند می‌شود. اما در نهایت تصمیم را دانشگاه می‌گیرد و تلاش و هدف دانشگاه این است که در انتصابات خود از نیروهای داخل دانشگاه بهره بگیرد.

وی با بیان اینکه تعهد، اخلاق مداری، اعتدال و تجربه کار دانشگاهی از شاخص‌هایی هستند که در انتصاب مدیران دانشگاه مد نظر می‌گیریم خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ عضو هیات علمی آن هم با رتبه استادیار و بالاتر و به دور از تندروی‌های سیاسی مشغول فعالیت هستند.

نظر شما