شناسهٔ خبر: 10099 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نوآوری و مطالعات دینی بر پیشخوان کتاب فروشی‌ها

نوآوری و مطالعات دینی مشتمل بر مقالات و پایان نامه های سطح دکتری دانشگاه و سطح چهار حوزه در حوزه دین پژوهی روانه بازار نشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از خبرگزاری شبستان؛ کتاب «نوآوری و مطالعات دینی» که حاوی مجموعه مقالات و پایان نامه های سطح دکتری دانشگاه و سطح چهار حوزه در حوزه دین پژوهی است، به کوشش عبدالمجید مبلغی به چاپ رسیده است.

کتاب نوآوری و مطالعات دینی، مجموعه مقالات پایان­نامه­های برتر در سطح دکتری دانشگاه و سطح چهار حوزه علمیه در حوزه دین پژوهی است. به منظور نشر ایده­های نو در سال ۱۳۸۸ در طی مراسمی صاحبان پایان نامه های برتر در کشور از طرف پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مورد معرفی و تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم از صاحبان آثار خواسته شد تا ایده های نوآورانه مطرح در رساله های خویش را در قالب مقاله ای علمی جهت نشر و استفاده اهالی علم و معرفت ارائه کنند. مجموعه مقالات ارائه شده در کتاب نوآوری و مطالعات دینی که به کوشش عبدالمجید مبلغی به طبع آراسته شده است، مجموعه ای از مقالات ارائه شده از طرف صاحبان پایان­نامه­های برتر است.
این مجموعه در سه بخش مباحث معرفت شناسی، مباحث زبان شناختی، مباحث فقهی – روایی سامان یافته است.
به گزارش ایسکا، این کتاب در ۴۲۴ صفحه و با قیمت ۲۰۰۰۰ تومان توسط موسسه بوستان کتاب در پاییز سال ۹۲ به چاپ رسیده است.
شایان ذکر است، علاقه مندان جهت دریافت این اثر می توانند به نشانی قم: میدان شهداء، کوچه آمار، پلاک ۴۲ و یا تهران، خیابان انقلاب، روبروی درب دانشگاه تهران، پاساژ فروزنده طبقه همکف، واحد ۳۱۲، مراجعه و یا با شماره تلفن: ۶۶۹۵۱۵۳۴ تماس بگیرند.

نظر شما