شناسهٔ خبر: 65847 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همه چیز درباره دستگاه برش فلزات

دستگاه برش فلزات یا دستگاه برش لیزری فایبر EV30 با محیط کاری 1500x3000 میلی متر برای برش استاندارد ورق فلزی برش نخورده ایده آل است. دستگاه برش فایبر لیزر EV30 برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در برش فلزات به شکل مدرن هستند، انتخاب هوشمندانه ای است.

این دستگاه در صنایع متنوع و گسترده ای از جمله صنایع هوافضا، خودروسازی، صنعت پزشکی، جواهرات، دندان پزشکی، الکترونیک، حمل و نقل، حسگرها صنایع خورشیدی مورد استفاده قرار می گیرد. بدون شک با ارزش ترین مزیت این فن آوری نسبت به لیزر Co2 مقرون به صرفه بودن، نگهداری آسان و هزینه های عملیاتی پایین است. دستگاه های لیزر ما به علت استفاده از بالاترین قطعات روز دنیا، با کیفیت ترین و قوی ترین، دقیق ترین و قابل اعتمادترین دستگاه های موجود در بازار است.

دستگاه برش فلزات

این دستگاه از ابزارهای جدید و فوق العاده برای برش دقیق فلزات است. با ظهور دستگاه های لیزر، برش و حکاکی روی فلزات هم آسان تر شد و شما با خیال راحت در کسب و کار خودتان اگر با فلزات سر و کار دارید، از این دستگاه استفاده کنید.

در دستگاه برش فلزات EV30، انرژی پرتوها معمولا افت پیدا نخواهد کرد؛ به همین دلیل است که این دستگاه می تواند ۲۴ ساعته کار کند و راندمان کاری شما را بالا ببرد. این یکی از مزیت های این دستگاه است که بسیاری از کارفرما ها ترجیح می دهند برای برش فلزات، از دستگاه لیزر فایبر استفاده کنند.

برای این که اشعه لیزر تولید شده، قدرت بالایی داشته باشد تا بتواند فلزات را برش دهد، از فیبر نوری کمک می گیرند؛ فیبر نوری باعث تقویت اشعه لیزر می شود و می تواند آن را به سمت لنز انتقال دهد. زمانی که اشعه شدت بیشتری پیدا کرد، در یک محفظه کوچک متمرکز می شود و سپس به صورت یک اشعه بسیار قوی تر خارج می شود که می تواند فلزات را هم برش دهد.

چرا دستگاه برش فلزات EV30 باید بخریم؟

با پیشرفت علم، امروزه در بیشتر صنایع از لیزر اسفاده می شود؛ زیرا لیزر سرعت انجام کارها را بالا می برد و در طرف مقابل هزینه پایین تری هم دارد. برای برش و حکاکی روی فلزات هم لیزر کاربرد دارد.

دستگاه برش فایبر لیزر EV30 به دلیل کارایی که دارد، بین صنایعی که با فلزات سر و کار دارند، بسیار محبوب است. این دستگاه دارای یک اشعه منسجم است و نسبت به سایر دستگاه ها، افت توان کمتری دارد و هرگز از تنظیمات خود خارج نخواهد شد؛ دلیل آن هم این است که برای انتقال اشعه، از آینه استفاده نمی کنند که باعث می شود طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند.

این دستگاه، از اشعه قوی برخوردار است و کیفیت آن بسیار بالا است؛ همچنین هنگام تابش کاملا مستقیم می تواند بر روی کوچکترین نقطه متمرکز شود و قادر به تولید قدرت زیادی است.

همه چیز درباره دستگاه برش فلزات

قیمت دستگاه برش فلزات

برای خرید دستگاه برش فلزات ما در پاسارگاد ماشین، این اطمینان را به شما می دهیم که بالاترین کیفیت دستگاه ها و قطعات را در اختیارتان قرار می دهیم؛ علاوه بر این می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس برقرار کنید و زمانی را برای تست و مشاهده دستگاه از نزدیک هماهنگ کنید تا قبل از خرید، آشنایی نسبی با دستگاه پیدا کنید و همچنین از نزدیک کیفیت دستگاه ها را ببینید.

مشخصات دستگاه برش فلزات EV30

چیزی که همیشه برای مشتریان مهم است، مشخصات دستگاهی است که قصد خرید آن را دارند. در واقع مشخصات دستگاه است که بین فروشندگان رقابت ایجاد می کند و سطح انتظار مشتری را از دستگاه و کارکرد دستگاه تعیین می کند. ما در پاسارگاد ماشین شرایطی را برای شما فراهم کردیم که بتوانید قطعات را از برندهای مختلف بر اساس بودجه خود انتخاب کنید.

موتورهای دستگاه برش فلزات EV30

برندهای معتبر و متفاوتی هستند که سروو موتورهای دستگاه فایبر لیزر را تولید می کنند که هر کدام یک سری ویژگی های منحصر به فرد دارند و طبیعتا قیمت متفاوتی هم دارند مثل فوجی ژاپن، یاسکاوا و دلتا.

برند یاسکاوا بالاترین قیمت را دارد اما با توجه به وجود تحریم ها و برای اینکه قدرت پشتیبانی از قطعات را داشته باشیم، دستگاه برش فایبر لیزر ما با سروو موتور Fuji تحویل شما می گردد که از کیفیت بالایی برخوردار است و علاوه بر این از دوام و دقت خوبی هم برخوردار است.

منبع لیزر (سورس لیزر) دستگاه برش فایبر لیزر EV30

هدف ما در پاسارگاد ماشین، ارائه خدمات با کیفیت با پایین ترین قیمت است و از این رو سورس های دستگاه برش لیزر فایبر ما از برندهای معتبری همچون Raycus، IPG و Max است.

ما تمامی دستگاه هایمان را با ۱ سال گارانتی ویژه تعویض قطعات (نه تعمیر قطعات) و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به فروش می رسانیم و در تمام این مدت کنار مشتریان عزیزمان هستیم تا خدمات بهتر و با کیفیت تری به هم میهنانمان دهید.

هد دستگاه برش فلزات EV30

هد دستگاه برش فایبر لیزر EV30 دارای اتوفوکوس و از برند Raytools سوئیسی است. از مزایای هد اتوفوکوس می توان به نفوذ دقیق، داغی کمتر ورق، توانایی برش قطعات کوچکتر در ضخامت های بالا اشاره کرد و همچنین باعث کاهش ضایعات ورق می شود.

نحوه کار این هد این گونه است که سروو موتور، لنز داخلی هد را به موقعیت مناسب تغییر می دهد و عملیات برش را انجام می دهد. برای هد اتوفوکوس یک سروو متور و درایو مجزا نصب شده است.

سیستم خنک کاری (چیلر) دستگاه برش فلزات EV30

همانطور که توضیح دادیم، هد و سورس لیزر دو قسمت اصلی برای کارکرد این دستگاه هستند؛ اما شرایط دمایی محیط، روی کارکرد این قسمت تاثیر به سزایی دارد؛ از این رو چیلر یا سیستم خنک کاری هم دارای اهمیت بالایی است.

چیلرهای این دستگاه دارای کنترلر دقیق جهت تنظیم دما برای این دو قطعه است که موجب کاهش هزینه های جانبی دستگاه و افزایش راندمان کاری دستگاه می گردد.

چیلر این دستگاه با سیستم آب خنک همراه با کمپرسور، از برند Air Cooling Tofly (سه تن) است.

دستگاه فایبر مارکینگ

یکی دیگه از دستگاه های پاسارگاد ماشین دستگاه فایبر مارکینگ است که برای دریافت قیمت فایبر مارکینگ به سایت ما پاسارگاد ماشین مراجعه نمایید.

دستگاه فایبر مارکینگ در زمینه برش یه سری فلزات بسیار کاربرد دارد و قیمت خیلی به صرفه ای نسبت به دستگاه های برش فلزات دارند.

منبع مقاله: پاسارگاد ماشین

برچسب‌ها:

نظر شما