شناسهٔ خبر: 65844 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل تخصصی از ایران به ترکیه

آیا تا به حال به خدمات حمل و نقل و باربری از ایران به ترکیه نیاز داشته اید ؟ آیا قصد ارسال بار به ترکیه را دارید ؟ آیا شرکت های با تجربه و حرفه ای در این زمینه را می شناسید؟ آیا قصد مهاجرت و ارسال اثاثیه از ایران به ترکیه را دارید ؟ آیا قصد واردات یا صادرات کالا از ترکیه را دارید ؟

با یک سرچ ساده در گوگل ، می بینید که شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند ، اما آیا تمامی این شرکت ها معتبر هستند ؟

ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین و با تجربه ترین شرکت های حمل و نقل ترکیه آشنا کنیم . پس با ما همراه باشید.

بهترین شرکت حمل بار به ترکیه

معیار های بسیاری برای انتخاب بهترین شرکت باربری ترکیه وجود دارد که مهمم ترین آن ها تجربه و رضایت مشتریان قبلی می باشد.

شرکت حمل و نقل آنی بار یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین شرکت های حمل بار به ترکیه می باشد ، این شرکت باربری با داشتن بیش از 36 سال تجربه ، بهترین خدمات باربری را در اختیار شما قرار می دهد ، شما می توانید با مراجعه به سایت یا اینستاگرام آنی بار صدای رضایت مشتریان آنی بار را بشنوید.

کارشناسان متخصص آنی بار همه روزه در تمام ایام سال آماده پاسخگویی ، ارائه مشاوره و ارائه خدمات باربری به شما عزیزان می باشند.

شما می توانید با خیالی آسوده ، صفر تا صد حمل بار به ترکیه را به آنی بار بسپارید.

حمل و نقل تخصصی از ایران به ترکیه

روش های ارسال بار به ترکیه

برای حمل بار به ترکیه روش‌های مختلفی وجود دارد. حمل و نقل هوایی و دریایی و زمینی از روش‌هایی هستند که برای انتقال بار و محموله صادراتی و وارداتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

حمل و نقل هوایی از ایران به ترکیه

باربری هوایی سریع ترین روش حمل بار به ترکیه می باشد. هزینه های باربری از ایران به ترکیه دراین روش با توجه به وزن حجمی محموله محاسبه می شود. بنابراین برای ارسال بارهای حجیم مناسب نمی باشد و ممکن است هزینه سنگینی در بر داشته باشد ؛ شما می توانید ، هزینه حمل بارتان بصورت هوایی را از کارشناسان آنی بار استعلام بگیرید.

حمل بار زمینی از پایانه های مرزی ایران و ترکیه

باربری زمینی یا همان حمل و نقل جاده ای ، روش دیگری برای ارسال بار و کالا به ویژه اثاثیه منزل به ترکیه می باشد . در این روش با توجه به مقدار بارتان خودرو مناسب (کامیونت یا ترانزیت ) بصورت دربست یا گروپاژ در اختیارتان قرار می گیرد ؛ حمل ونقل زمینی ایمن ترین و کم خطرترین روش باربری ایست که از نظر هزینه نیز به صرفه تر از سایر روش های باربری است.

حمل بار با کشتی از ترکیه

حمل بار دریایی بیشتر مناسب تجار می باشد زیرا هزینه حمل بار در این روش کمتر از حمل و نقل هوایی و زمینی است اما از معایب این روش مدت زمان آن می باشد که بسیار طولانی است و خطرهای بسیاری در طول مسیر بار شما را تهدید می کند.

حمل و نقل تخصصی از ایران به ترکیه

ارسال بار از ترکیه به ایران

همان طور که گفتیم آنی بار شرکت حمل و نقل بین المللی است ، یعنی خدمات آنی بار تنها محدود به ایران نمی باشد ، شما می توانید برای ارسال بار از ترکیه به ایران نیز از خدمات آنی بار استفاده کنید.

ارسال بار از تمام شهرهای ترکیه به تمام شهر های ایران به صورت هوایی و زمینی انجام می شود. برای ارسال اثاثیه از ترکیه به ایران نیاز به دریافت نامه ترک خاک می باشد.

برای اطلاع از قیمت و هزینه باربری ترکیه به ایران و دریافت مشاوره جهت حمل کالا می توانید با شرکت آنی بار تماس بگیرید.

ارسال بار به استانبول

استانبول یکی از مهمترین و پر جمعیت ترین شهرهای ترکیه می باشد که از لحاظ گردشگری و تجارت بسیار حایز اهمیت می‌باشد. اکثر ایرانیان نیز تمایل به مهاجرت به این شهر ترکیه دارند. استانبول دارای دو بخش آسیایی و اروپایی است که بخش اروپایی نسبت به قسمت آسیایی پیشرفته تر می‌باشد.

ارسال بار به استانبول با انواع روش های باربری انجام می شود، مدت زمان باربری به استانبول به نوع روش حمل بار بستگی دارد. حمل هوایی معمولا یک روز زمان می برد و برای ارسال بار زمینی بین 3 تا 7 روز زمان لازم است.

حمل اثاث و لوازم منزل به ترکیه

با توجه به افزایش روز افزون مهاجرت به کشور ترکیه و با افزایش قیمت لیر در کشور ترکیه و نوسانات ارزی در کشور ایران، هر کسی شرایط خرید وسایل نو و تازه را در ترکیه ندارد؛ به همین دلیل بسیاری از افراد تصمیم می گیرند که اثاث و لوازم شخصیشان را به ترکیه ارسال  کنند.

آنی بار خدمات ارسال اثاثیه به ترکیه را همراه با بسته بندی حرفه ای و تهیه پکینگ لیست در اختیار شما قرار می دهد.

ارسال برخی کالا ها به ترکیه ممنوع می باشد که حتما باید از آن ها اطلاع داشته باشید:

  • ارسال هر گونه مواد غذایی و خوراکی، دارو، مخدر، لوازم آرایشی و بهداشتی ، گل و گیاه داخل بار کاملا ممنوع است  .
  • ارسال لوازم منزل نو ممنوع است ، علت این امر صادرات کالای نو محسوب می گردد فلذا هزینه گمرک آن بر حسب کالای صادراتی نو محاسبه میگردد .  
  • تمامی لوازم برقی شامل هزینه گمرک کشور ترکیه و مالیات میشود ( یخچال . تلویزیون . و کلیه اقلام صوتی و تجهیزات الکترونیک)

حمل و نقل تخصصی از ایران به ترکیه

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به ترکیه

در اولین قدم شما باید به شهر مورد نظرتان سفر کرده و منزل خود را تهیه کنید و سپس برای دریافت کارت کیملیک از کشور ترکیه اقدام کنید. برای ارسال اثاثیه به کیملیک نیاز دارید.

کیملیک کارت همان کارت اقامت موقت در کشور ترکیه است.

بعداز تهیه کارت کیملیک ما باید بررسی کنیم که میخواهیم چه بار هایی را به ترکیه انتقال دهیم و چه لوازمی برای ما ارزش ارسال دارد ، برای این منظور ما باید یک لیست از لوازم خود تهیه کنیم که به اصطلاح به آن پکینگ لیست اطلاق میشود.

دیگر مدارک مورد نیاز نیز شامل موارد زیر می باشد ؛

  • اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  • اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  • کپی بلیط
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی
  • گیرنده و شماره تلفن Zip Code
  • لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر

 

در اکثر موارد حضور مسافر به هنگام حمل بار به ترکیه یعنی بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد .

کلام نهایی

ما در این مقاله اطلاعاتی جامع در مورد بهترین شرکت باربری ترکیه و روش های باربری و خدمات آن در اختیارتان قرار دادیم ، اگر نیاز به دریافت اطلاع بیشتری دارید بهتر است به سایت آنی بار مراجعه کنید .

برای ثبت درخواست و دریافت مشاوره رایگان تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

برچسب‌ها:

نظر شما