شناسهٔ خبر: 64857 - سرویس سینما و رسانه
نسخه قابل چاپ

بازیگران «بریکینگ بد» بار دیگر در یک سریال گرد هم می‌آیند

۲ بازیگر سرشناس سریال «بریکینگ بد» با بازی در سریال «بهتره با سال تماس بگیری» برمی‌گردند.

به گزارش فرهنگ امروز: به نقل از ددلاین، رسما اعلام شده که برایان کرانستون و ارون پال که در سریال پرطرفدار «بریکینگ بد» نقش شخصیت‌های والتر وایت و جسی پینکمن را ایفا کرده بودند در «بهتره با سال تماس بگیری» دوباره گرد هم می‌آیند.

پیتر گولد از ‌خالقان این سریال و شبکه ای‌ام‌سی هر دو خبر را تایید کردند. ای‌ام‌سی پستی در اکانت‌هایش در رسانه‌های جمعی با عکس این دو بازیگر در فصل نهایی سریال «بهتره با سال تماس بگیری» منتشر کرد و نوشت:‌ آن‌ها برمی‌گردند.

در پنج فصل از سریال درام «بریکینگ بد» و همچنین فیلم سینمایی «ال کامینو» محصول نت‌فلیکس در سال ۲۰۱۹ این دو بازیگر کنار هم ظاهر شده بودند. شخصیت والتر وایت که معلم شیمی مدرسه است متوجه می‌شود سرطان دارد و تصمیم می‌گیرد پیش از مرگ با روی آوردن به تولید مواد مخدر برای خانواده‌اش پولی کسب کند و چیزی به جای بگذارد.

ششمین و آخرین فصل از «بهتره با سال تماس بگیری» که داستان آن پیش از «بریکینگ بد» به وقوع می‌پیوندد، به دو بخش تقسیم شده است. قسمت اول از هجدهم آوریل آغاز می‌شود و تا اواخر ماه مه ادامه دارد. ادامه آن از اوایل جولای آغاز می‌شود.

باب اودنکرک که نقش شخصیت وکیلی تبه‌کار به نام سال گودمن را بازی می‌کند، گفت: با وجود اینکه می‌دانم در آخر سریال چه اتفاقی می‌افتد، فکر نمی‌کنم کامل حسش کرده باشم. فکر کنم باید همراه با بقیه تماشایش کنم و آن موقع بالاخره حس می‌کنم.

وی پیش‌تر در مجموعهٔ تلویزیونی «بریکینگ بد» نیز نقش همین وکیل تبه‌کار را بازی کرده بود که در آنجا به والتر وایت کمک می‌کرد. داستان این مجموعه مربوط به سال ۲۰۰۲ و متمرکز بر زندگی این وکیل و ۶ سال پیش از ملاقات او با والتر وایت در «بریکینگ بد» است. البته قسمت‌هایی از آینده (ماجراهایی که برای وی بعد از اتمام رابطه‌اش با والتر وایت در «بریکنیگ بد» اتفاق افتاد) نیز به نمایش در می‌آید.

گولد هم درباره ساختن فصل نهایی سریال به شیوه‌ای که هواداران آن را دوست داشته باشند، اضافه کرد: فکر می‌کنم شبیه یک مکعب روبیک جهنمی باشد. به شدت چالش‌برانگیز و ترسناک است اما آغاز کردن سریال هم همینطور بود.

نظر شما