شناسهٔ خبر: 25373 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«روباه» افخمی از پایان آذر ماه وارد ارمنستان می‌شود

کارگردان «روباه‌»گفت: ارمنستان به عنوان کشور نهایی ما انتخاب شده است و از اواخر آذر ماه به ارمنستان می‌رویم و ادامه کار را در این کشور فیلمبرداری می‌کنیم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ بهروز افخمی کارگردان «روباه» گفت: تصویربرداری این فیلم سینمایی که از اوایل آبان ماه در جنوب تهران آغاز شده بود به نیمه رسیده است و افخمی با اشاره به اینکه تدوین همزمان فیلم توسط آیدین افخمی در حال انجام شدن است، اضافه کرد: موسیقی این کار توسط آرمان موسی‌پور در حال ساخت است. صداگذاری «روباه» هم بر عهده سعید احمدی است و بطور همزمان در حال انجام دادن کارهای پس‌تولید هستند.

کارگردان «روباه» تصریح کرد: ادامه کار در لوکیشن‌های خیابانی و بیرونی دنبال می‌شود و صحنه‌هایی را در خارج از تهران و در اطراف دماوند انجام داده‌ایم.

افخمی درباره لوکیشن اصلی این فیلم در خارج از کشور توضیح داد: ارمنستان به عنوان کشور نهایی ما انتخاب شده است و از اواخر آذر ماه به ارمنستان می‌رویم و ادامه کار را در این کشور فیلمبرداری می‌کنیم. بخش دیگری هم در ارومیه خواهیم داشت.

حمید گودرزی، بابک حمیدیان، آرش مجیدی، مرجان شیرمحمدی و جلال فاطمی از جمله بازیگران اصلی این فیلم هستند که در آن ایفای نقش می‌کنند.

«روباه» تریلر جاسوسی با محوریت ترور دانشمندان هسته‌ای است.

نظر شما