شناسهٔ خبر: 20712 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تولد 5 سالگی رادیو هفت جمعه شب برگزار می‌شود

مجری و کارگردان «رادیو هفت» از جشن تولد پنج سالگی این برنامه و آیتم‌های ویژه‌ای که برای خاطره بازی در این برنامه در نظر گرفته شده است برای جمعه‌شب 31 مرداد خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ منصور ضابطیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژه برنامه‌‌ای که قرار است در سالروز تولد پنج سالگی «رادیو هفت» باشد، گفت: برنامه «رادیو هفت» روز جمعه وارد پنج سالگی می‌شود و به همین مناسبت قرار است ویژه‌برنامه‌ای جمعه شب 31 مردادماه ساعت 22 الی یک بامداد روی آنتن برود.

وی ادامه داد: این ویژه برنامه از آیتم‌های مختلفی تشکیل شده است و یکی از آنها مروری بر 10 اتفاق مهمی است که در «رادیو هفت» در طول این چند سال رخ داده است. اجرای این آیتم را امیرعلی نبویان بر عهده دارد. همچنین قرار است چند نفر از هنرمندانی که در آیتم متن‌خوانی بیشتر از همه کار آنها مورد توجه قرار گرفته است در این شب به متن‌خوانی بپردازند.

مجری «رادیو هفت» با اشاره به دیگر آیتم‌های این برنامه یادآور شد: از دیگر مهمانان ما پنج نفر از خواننده‌هایی هستند که در این برنامه قطعات اجرایی آنها مورد استقبال گرفته و به نوعی بعضی از آنها با این برنامه گل کردند. همچنین بخش دیگری از این برنامه اجرای ترانه‌های روز به شکل طنز است که این قسمت توسط حسین کلهر و احمد اطراقچی اجرا می‌شود. ما در این سری بنا گذاشتیم که روی موسیقی محلی بیشتر کار کنیم و در این ویژه برنامه قرار است چند ترانه لری، خراسانی، آذری، کردی و جنوبی پخش شود.

ضابطیان همچنین به آیتم گفتگو با کودکان اشاره و بیان کرد: مستندی تهیه شده که در آن با اولین کودکی که به این آیتم «رادیو هفت» آمده گفتگو شده است. این کودک در آن زمان چهار ساله بود و الان 8 سال دارد و گفتگوی جالبی با این کودک انجام گرفته است.

این مجری و روزنامه‌نگار خاطرنشان کرد: «رادیو هفت» بیشتر به خاطر برنامه‌ها و متن‌خوانی و آیتم‌هایش مورد علاقه مردم قرار گرفته است و قرار است در سالروز تولد این برنامه بیشتر آیتم‌ها درباره خود «رادیو هفت» باشد که به نوعی نوستالژیک هم هست.

به گفته کارگردان «رادیو هفت»، در این ویژه‌برنامه همچنین قرار است به مناسبت 70 سالگی سرود «ای ایران» این قطعه توسط 18 خواننده از جمله روزبه نعمت‌الهی خوانده شود که با تنظیمی از ایلیا منفرد صورت گرفته است.

همچنین در پنج سالگی رادیو اپلیکیشنی ارائه خواهد شد که قابلیت کار روی سیستم‌های اندروید را دارد و از طریق آن می‌توان اخبار و اطلاعات «رادیو هفت» را دریافت کرد.

نظر شما