شناسهٔ خبر: 23320 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مجری مراسم اسکار 2015 مشخص شد

:نیل پاتریک هریس بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما که بیش از همه با بازی در سریال ˝چطور با مادرتان آشنا شدم˝ شهرت دارد، اجرای هشتاد و هفتمین دوره جوایز سالانه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی را به عهده دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از بانی فیلم؛ نیل پاتریک هریس پیش از این نیز در مراسم جوایز آکادمی برنامه اجرا کرده است، اما اولین بار است اجرای این مراسم را به عهده می‌گیرد.

هریس 41 ساله سال گذشته مجری جوایز تونی بود و در 2013 و 2009 اجرای جوایز امی را به عهده داشت. او که در نیومکزیکو به دنیا آمده، این روزها در مقام بازیگر فیلم موفق "دختر از دست رفته" به کارگردانی دیوید فینچر را روی پرده سینماها دارد.

هریس پنج جایزه امی در کارنامه دارد و امسال برای بازی در نقش اصلی موزیکال "هدویگ و انگری اینچ" برنده جایزه تونی شد.

کریگ زیدان و نیل مرون برای سومین سال پیاپی تهیه‌کنندگان پخش تلویزیونی جوایز اسکار هستند که 22 فوریه 2015 (صبح دوشنبه 4 اسفند) در دالبی تیه‌تر برگزار و به طور زنده از شبکه ای‌بی‌سی پخش می‌شود.

سال گذشته الن دیجنرس چهره سرشناس دنیای تلویزیون اجرای جوایز اسکار را به عهده داشت که پربیننده‌ترین مراسم جوایز اسکار در 14 سال اخیر بود. در مجموع حدود 45.4 میلیون نفر در آمریکا این مراسم را دیدند. ظاهرا دیجنرس علاقه نداشته امسال هم اجرای مراسم را به عهده داشته باشد.

در 16 سال اخیر بیلی کریستال (چهار بار)، الن دیجنرس (دو بار)، استیو مارتین (دو بار و یک بار دیگر به همراه الک بالدوین)، ووپی گلدبرگ (دو بار)، جان استیوارت (دو بار)، هیو جکمن (یک بار)، کریس راک (یک بار) و آن هاتاوی و جیمز فرانکو به طور مشترک (یک بار)، مجری این مراسم بوده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما