شناسهٔ خبر: 65584 - سرویس سایر حوزه‌ها

تولید ترمووود در انحصار دکاموند چوب سانا

 تولید ترمووود در انحصار دکاموند چوب سانا

 تولید ترمووود در انحصار دکاموند چوب سانا

شاید چند وقت پیش کیفیت چوبهای ترمو تولیدی داخل ایران از لحاظ کیفیت تفاوت چشمگیری با چوبهای

ترمو وارداتی داشت. نبود ماشیت آلات مناسب این مشکلات را بیشتر کرده بود تا تمام مصرف کنندگان ترموود در این شرایط تحریمی به محصول وارداتی آن روی بیاورند آن هم با قیمتهای بسیار زیاد.ولی دکاموند چوب سانا تنها تولید کننده ترموود با کوره  چوب ترمو استونیایی این نوید را میدهد که دیگر نیازی به واردات چوب ترمو نیست .و دکاموند چوب سانا تنها تولید کننده چوب ترمو با کوره استونیایی.

چرا ترموود فنلاندی و استونیایی آنقدر پر طرفدار شد؟

خب این دلیلش کاملا واضح و مشخص است. کیفیت بالای موارد اولیه (چوب خام مصرفی) در این شرکتها . همچنین استفاده از ماشین آلات استاندارد مثل کوره ترمووود و دستگاه پرداخت با کیفیت که نتیجه آن  همان کیفیت بالای چوبهای فنلاندی می شود.که تا الان هیچ مجموعه تولیدی در ایران نتوانسته بدلیل هزینه های نگهداری و نداشتن تجربه کافی از این ماشین آلات استاندارد و با کیفیت استفاده کند.ولی دکاموند چوب سانا تنها تولید کننده چوب ترمو استاندارد برای اولین از این ماشین آلات رونمایی کرده و در خط تولید خود بکار گرفته.

 تولید ترمووود در انحصار دکاموند چوب سانا

ایرادات چوبهای ترمو تولیدی ایرانی

کیفیت پایین چوب خام مصرفی. تاب داشتن چوب تولیدی .گره ریختگی در حین پرداخت چوب و پیچیدگی چوب بدلیل خیس بودن آن قبل کوره. اینها همه بخشی از ایراداتی هست که چوبهای تولیدی داخلی بخاطر فقدان ماشین آلات و مواد اولیه با کیفیت دچارش شدن و البته نوظهور بودن این صنعت در کشور عزیزمون و همینطور در خاورمیانه که این فقدان و کم بودن اطلاعات از تولید این محصول بوده است.

دکاموند چوب سانا و راه حل این مشکلات

چوب خام: دکاموند چوب سانا با شرکتهای تولیدی چوب خام با کیفیت در کشور روسیه که سالیانه هزاران متر مکعب چوب به کشور های اروپایی برای تولید چوب ترمو و کشور های امریکایی صادر میکنند و فقط با شرکتهای لوناوود فنلاند وشرکتهای استونیایی طرف قرارداد بودند وارد مذاکره شده و با عقد قرارداد سالیانه نزدیک به هزار مترمکعب و ضمانت خرید اقدام به عقد قرارداد کرده و مشکل چوب خام با کیفیت را جهت استفاده برای تولید چوب ترمو حل کرده است.

کوره چوب ترمو: بزرگترین تولید کننده کوره ترمووود استاندارد زیر نظر انجمن ترمووود فنلاند شرکتی است در کشور استونی که بصورت تخصصی فقط در تولید کوره فعالیت میکند و بارها برای شرکتهای بزرگ تولیدی کوره چوب طراحی کرده و ترمووود های با کیفیت توسط این شرکتها به کشورهای خاورمیانه از جمله ایران و شرق آسیا صادر شده کارکرد این کوره ها کاملا بصورت اتوماتیک بوده و هیچ دخالت انسانی در آن نیست و طی یک بازه 96 ساعته چوب را به رطوبت 4 درصد میرساند. با افتخاردکاموند چوب سانا با خریداری یک دستگاه کوره تمام اتوماتیک از این شرکت با خیال راحت چوب های با کیفیت خود را که از کشور روسیه وارد میکند داخل این کوره چوب با عملیات حرارتی به چوب ترمو تبدیل میکند.

دستگاه پرداخت:

دستگاه پرداخت یا مولدر از دیگر ماشین آلات با اهمیت در تولید چوب ترمو میباشد. دستگاه پرداخت با داشتن ایستگاههای پرداخت چوب بعد از عملیات حرارتی چوب را صیغل داده و به چوبی با کیفیت و صاف جهت اجرا آماده میکند که بنا به میزان ایستگاه ها کیفیت تولیدی تغییر میکند که مجموعه دکاموند چوب سانا با داشتن یک کوره 6 ایستگاهه که از نوع بهترین دستگاه پرداخت در دنیا محسوب میشود این امر مهم را به سرانجام رسانیده.این دستگاه تمام آلمانی بوده با تیغه های بسیار با کیفیت که لازم به ذکر است طبق استاندارد انجمن ترمووود فنلاند تیغه ها هرچهار ساعت کارکرد با تیغه های نو و تیز تعویض میشوند.

کلیه این تلاشها در جهت تولید چوب با کیفیت و متعادل کردن قیمت چوب ترمو برای مصرف کننده می باشد.

رنگ چوب ترمو:

دکاموند چوب سانا با واردات رنگهای ترمووود تکنوس فنلاند گامی ارزشمند برداشته و رنگهای با کیفیت را که بعضا از خود چوب هم مهمتر هستن وارد کرده. لازم به ذکر است رنگ تکنوس فنلاند از با کیفیت ترین رنگهای ترمووود میباشد که با پلمپ خود شرکت تکنوس وارد ایران میشوند.

نتیجه گیری:

برای تولید چوب ترمو فنلاندی مواد اولیه عالی. کوره استاندارد. دستگاه پرداخت مناسب و البته عملیاتی که بعد از خارج شدن از کوره باید انجام داد لازم است. که تمام این امکانات در اختیار مجموعه دکاموند چوب سانا وجود دارد. شما دوستان و همکاران عزیز به راحتی میتوانید با خیالی آسوده چوب ترمو با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و برای خرید ترمووود با کیفیت و مطمین میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

021-46015897

0912-5180610

0920-5180610