شناسهٔ خبر: 42173 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۲۳بهمن آخرین مهلت حضور در طرح رتبه بندی پایگاه های خبری

دبیرخانه کمیته رتبه بندی پایگاه های خبری معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای آخرین مهلت ثبت نام و حضور در طرح رتبه بندی پایگاههای خبری را ۲۳ بهمن اعلام کرد.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛  این اطلاعیه می افزاید: فهرست پایگاه های خبری دارای مجوزی که فرم خوداظهاری شرکت در طرح رتبه بندی پایگاههای خبری را به نشانی پست الکترونیک دبیرخانه کمیته رتبه بندی ارسال کرده اند را منتشر شده است.
فرم های خوداظهاری این پایگاههای خبری هم اکنون در حال بررسی در دبیرخانه کمیته رتبه بندی بر اساس آئین نامه مصوب است.
این اطلاعیه تاکید کرده است: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق پایگاه های خبری که قصد شرکت درطرح رتبه بندی را دارند از مدیران مسئول پایگاههای خبری که اسامی آنها در فهرست فوق آمده دعوت شده حداکثر تا ٢٣ بهمن ماه جاری فرم خوداظهاری را به این نشانی Doc.form@e-rasaneh.ir ارسال کنند.
در این اطلاعیه تاکید شده است که پس از این تاریخ به هیچ تقاضایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
به گزارش ایرنا، شیوه نامه رتبه بندی پایگاههای خبری و فرم خوداظهاری پایگاههای خبری به همراه سایت هایی که اقدام به ثبت نام و اعلام حضور کرده اند هم اکنون در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل مشاهده است.
پیش از نیز توسط معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح رتبه بندی مطبوعات و خبرگزاریها اجرا شده است.

نظر شما