شناسهٔ خبر: 32125 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آمار پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه‌ها/ کمک بانکها به طرحهای عمرانی

معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: چیزی بالغ بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع پروژه نیمه تمام که از ۵ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در آموزش عالی کشور داریم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمد حسین امید با اشاره به آمار تعداد پروژه های نیمه تمام دانشگاه ها گفت: براساس اطلاعات سال ۹۳ ، چیزی بالغ بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع پروژه نیمه تمام که از ۵ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در آموزش عالی کشور داریم.

وی ادامه داد: بخشی از این پروژه ها در سال ۹۳ به اتمام رسید و خوشبختانه با یک تبصره ای که در قانون بودجه سال ۹۳ وجود داشت و در سال ۹۴ نیز آمد، بعضی دانشگاه ها از طریق اخذ تسهیلات بانکی درحال تکمیل پروژه های خود هستند، چون قانون این اجازه را به آنها داده است.

معاون اداری مالی وزارت علوم یادآور شد: بنابراین بخشی از این ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع پروژه های مذکور تمام شده که فکر می کنم حدود ۵۰۰ هزار مترمربع اوایل سال ۹۴ به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: با بودجه ای که امسال پیشی بینی شده و رشد ۴۵ درصدی که اتفاق افتاده، فکر می کنیم همین میزان هم در سال ۹۴ به اتمام برسد. یعنی در سال ۹۴ هم احتمالا چیزی بالغ بر ۵۰۰ هزار مترمربع از پروژه های نیمه تمام دانشگاه ها را به اتمام برسانیم.

نظر شما