شناسهٔ خبر: 31896 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«سفید» هم تولیدی می‌شود/ خداحافظی با شهرام زرگر

تهیه‌کننده «سفید» از ادامه پخش این برنامه در اواخر اردیبهشت البته به صورت تولیدی خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سعید بشیری تهیه‌کنند‌ه و برنامه‌ساز در این زمینه توضیح داد: قرار است سری جدید «سفید» از اواخر اردیبهشت پخش شود. با این تفاوت که برنامه دیگر تولیدی شده است و زنده روی آنتن نمی‌رویم.

وی افزود: همچنین شهرام زرگر مجری برنامه به دلیل مشغله‌های شخصی و کاری از ادامه حضور در «سفید» انصراف داده است و دیگر از حضور او بهره نخواهیم برد.

تهیه‌کننده «دو قدم مانده به صبح» تأکید کرد: دنبال مجری جوانی هستیم تا در برنامه از او استفاده کنیم. ممکن است او یک مجری ناشناس باشد یا یک دانشجو را به عنوان مجری بیاوریم.

بشیری یادآور شد: قرار است جایگاه مجری عوض شود. ما خواهان حضور مجری جوانی هستیم که پرسشگر باشد و احتمالا یک جوان دانشجوی مشتاق هنر به برنامه می‌آید که به حرف‌های مهمان و کارشناس در بخش‌های مختلف گوش می‌دهد و در ادامه پرسش‌هایی را مطرح می‌کند.

به گزارش مهر، «سفید» تازه‌ترین برنامه بشیری پس از آثاری چون «دو قدم مانده به صبح»،‌ «دور میز شب» و «کارگاه هنر» از مهر ماه ۹۳ به صورت زنده هر هفته شنبه تا چهارشنبه از شبکه آموزش سیما روی آنتن می‌رفت اما در تصمیمات جدید سیما، بنا شده این برنامه پخش خود را به صورت تولیدی ادامه بدهد.

نظر شما