شناسهٔ خبر: 30931 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشارات جامعه‌شناسان با چه کتاب‌هایی در نمایشگاه امسال حاضر می‌شود؟

انتشارات جامعه‌شناسان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با 300عنوان کتاب در این رویداد فرهنگی حاضر می‌شود که 60 عنوان از آنها نخستین چاپ خود را تجربه می‌کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ شیوا شکاری، مدیر انتشارات جامعه‌شناسان عنوان کرد: قصد داریم در نمایشگاه امسال ۳۰۰ عنوان کتاب تخصصی جامعه‌شناسی را  در دسترس علاقه‌مندان قرار دهیم که ۶۰ عنوان از آنها نخستین چاپ خود را تجربه می‌کنند.

وی با اشاره به مراسم رونمایی از برخی کتاب‌ها در نمایشگاه امسال اظهار کرد: کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه امسال در در پنج شاخه روش‌های تحقیق، نظریه‌های جامعه‌شناسی، حوزه‌های جامعه‌شناسی، مطالعات زنان و خانواده و ارتباطات تقسیم‌بندی شده‌اند.

شکاری یکی از مهم‌ترین کتاب‌های قابل عرضه درنمایشگاه بیست و هشتم را در حوزه نظریه‌های جامعه‌شناسی دانست و گفت: کتاب «نظریه‌های نوین جامعه‌شناسی» اثر جاناتان ترنر یکی از مهم‌ترین کتاب‌هایی است که در نمایشگاه امسال در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: «گفتارهای انتقادی در نظریه‌های جامعه‌شناسی» و «نظریه های جامعه‌شناسی کلاسیک» در دو جلد از دیگر کتاب‌های حوزه نظریه جامعه‌‌شناسی است.

مدیر انتشارات جامعه‌شناسان درباره کتاب های ارائه شده در حوزه روش تحقیق اظهار کرد: «روش تحقیق کیفی و کاربردی»، «تحقیقات کیفی در مدیریت ورزش» و «مدل‌سازی معادلات ساختاری» از جمله عناوین کتاب‌هایی است که در این حوزه ارائه می‌شود.

حوزه مطالعات زنان و خانواده از دیگر حوزه‌هایی است که انتشارات جامعه‌شناسان در آن حوزه کتاب‌هایی را به چاپ رسانده است. شکاری در این‌باره گفت: «علل بی‌وفایی زناشویی»، «روایت دختران از زندگی دانشگاهی» و «زن و رسانه» برخی از عناوین کتاب‌های منتشر شده در این حوزه است که در نمایشگاه امسال در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مدیر انتشارات جامعه‌شناسان در ادامه بیان فعالیت‌های خود در نمایشگاه امسال گفت: «جامعه‌شناسی سینمای هنری» ، «جامعه‌شناسی حج» و «جامعه‌‌شناسی غذا و تغذیه و اشتهای اجتماعی»  آثاری است که در نمایشگاه عرضه می‌شود.

نظر شما