شناسهٔ خبر: 29701 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شناسایی و معرفی بازیگران فقط از طریق انجمن های بازیگری

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این که شناسایی و معرفی بازیگران فقط باید از طریق انجمن های بازیگری انجام گیرد، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و این انجمن ها نباید به راحتی اجازه دهند تا افراد خارج از این مجاری وارد عرصه بازیگری شوند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ جمشید مشایخی شامگاه دوشنبه در حاشیه جشنواره خیرخواهانه مجمع خیران شهرستان آمل برای کمک به بیماران سرطانی گفت: هرکسی که انجمن های فعال در عرصه بازیگری او را به عنوان بازیگر قبول دارد باید جلوی دوربین برود نه این که هر کسی وارد عرصه شده و هر کاری دلش می خواهد انجام دهد.

وی خواستار توقف و برخورد جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برخی عوامل از جمله تهیه کنندگانی شد که به گفته او پول می گیرند و افراد را به بهانه بازیگر شدن جلوی دوربین می آورند.

مشایخی بابیان اینکه این افراد اصلا تحت هیچ شرایطی بازیگر نبوده و نیستند تاکید کرد استعداد و نبوغ باید در وجود افراد برای ورود به این حرفه باشد.

وی گفت: افراد پیش از ورود به این عرضه باید در کلاس ها و دوره های مربوطه شرکت و زیرنظر اساتید این حرفه آموزش ببینند.

این بازیگر پیشکسوت اظهار کرد: این افراد باید تلاش کنند تا هنرمندی مثبت بوده و وجود آنان در سینما و تلویزیون اثرگذار باشد تا نوجوانان و جوانان را با اجرای برنامه های درخور کمک کنند.

مشایخی، ادامه داد: افراد با استعداد بسیاری در عرصه تئاتر داریم و باید از آنان در سینما و تلویزیون استفاده شود.

جشنواره خیرخواهانه مجمع خیران شهرستان آمل با هدف کمک به بیماران سرطانی این شهرستان از روزشنبه با حضور هنرمندان برجسته سینما وتلویزیون کشور از جمله جمشید مشایخی، داریوش ارجمند و برخی چهره های دیگر حضور داشتند.

نظر شما