شناسهٔ خبر: 28107 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«مردی که هیچ بود» رونمایی می‌شود

«مردی که هیچ بود» عنوان کتابی از مرحوم مرتضی احمدی، هنرمند فقید تئاتر و تلویزیون است که به تازگی از سوی نشر ققنوس منتشر شده است. این کتاب فردا در آیینی با عنوان «تهران در یاد و خاطره مرتضی احمدی» رونمایی می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ علی دهباشی، سردبیر مجله بخارا و یکی از برگزارکنندگان  این نشست، گفت: «مردی که هیچ بود» عنوان کتابی است که به تازگی از سوی نشر ققنوس منتشر شده است و فردا در مراسمی با عنوان «تهران در یاد و خاطره مرتضی احمدی» رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: دکتر ناصر تکمیل هماویون، مورخ و استاد رشته تاریخ، نصرالله حدادی، تهران پژوه و روزنامه نگار  سخنرانان این نشست هستند.

دهباشی گفت: نشست رونمایی از کتاب «مردی که هیچ بود» با همکاری دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، نشر هیلا، ققنوس و مجله بخارا برگزار می‌شود.

کتاب «مردی که هیچ بود» با ادبیات خاص تهران قدیم و حتی شوخی‌های رایج در آن زمان شکل گرفته است و طنز ملایمی در کل کتاب پنهان است.


 


مرتضی احمدی،  هنرمند پیشکسوت تئاتر و تلویزیون، آذرماه امسال به دلیل ابتلا به بیماری ریوی درگذشت.

رونمایی کتاب «مردی که هیچ بود» فردا سه‌شنبه، هفتم بهمن ماه، ساعت ۱۶ در محل سالن باستانی پاریزی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برپا می‌شود.

نظر شما