شناسهٔ خبر: 25879 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مجلسی که در توقیف «لاله» دست داشته است

رئیس فراكسیون قرآن و عترت مجلس گفت: خود من در توقف فیلم لاله نقش داشتم زیرا این فیلم مشكلات زیادی را داشت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ لاله افتخاری در حاشیه نشست نقد و بررسی سیاست های فرهنگی دولت یازدهم گفت: من در توقف فیلم لاله نقش داشتم زیرا این فیلم مشكلات زیادی را داشت.

رئیس فراكسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی گفت: باید بودجه خود را برای موارد مهم تر مصرف كنیم چرا که در کشور از سوژه این فیلم، سوژه ها و مضوعات بهتر و مهم تری را داریم و اگر در این كمبود بودجه، ۶ میلیارد تومان برای فیلم لاله هزینه می شد كاری اشتباه بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: دختران شهدا و جانبازان و محجبه زیادی در كشور وجود دارد، برای مثال تنها دختری در دنیا كه به نهاد اختراعات در كشور آمریكا راه یافته یك ایرانی است، آیا معرفی این دختر مهم تر است و یا اینكه یك دختر راننده را الگو معرفی كنیم؟

رئیس فراکسیون حمایت از نوآوران، نخبگان و مخترعان مجلس افزود: علاوه بر هزینه زیاد برای تولید، محتوای این فیلم نیز دچار اشكال بود، چندی پیش تهیه كننده آن به كمیسیون مجلس آمد و به خاطر مخالفت من با تولید آن از من جواب ساخت.

وی اضافه كرد: به صرف اینكه بخواهیم شمال و جنوب كشور و امنیت ایران را معرفی كنیم نیابد چنین پولی را برای ساخت یك فیلم هزینه نماییم.

نظر شما