شناسهٔ خبر: 25258 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

گروه آوازی تهران برای فیلم پسر ملاقلی‌پور می‌خوانند

گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمران‌لو برای فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور آهنگسازی می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی ملاقلی پور که سال‌ها در کنار پدر خود زنده‌یاد رسول ملاقلی پور و در دیگر پروژه‌های سینمایی دستیار کارگردان بوده است ساخت نخستین فیلم بلند سینمایی خود را با «قندون جهیزیه» تجربه کرده و این روزها برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود به خبرنگار مهر گفت: تدوین فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به پایان رسید و وارد مرحله صداگذاری شد و همزمان با صداگذاری، ساخت موسیقی توسط میلاد عمرانلو سرپرست گروه «آوازی تهران» آغاز شده است.

وی با اشاره به این مطلب که دوست دارد این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر دیده شود، بیان کرد: با همه احترامی که برای استقلال رای هیات انتخاب در بخش های مختلف جشنواره قائل هستم ولی دوست دارم این فیلم سینمایی به فجر راه یابد و توسط مخاطبان حرفه ای سینما دیده شود و جز این هیچ انتظاری ندارم.

فیلم قند جهیزیه

این کارگردان جوان افزود: زمانی که دستیاری پدرم را می کردم شاهد بودم که تلاش بسیاری برای دیده شدن فیلم‌هایش در جشنواره می کرد اما این تلاش‌ها آنقدر او را خسته کرد که هنگام نمایش فیلم «میم مثل مادر» به من توصیه کرد که هیچگاه برای جشنواره فیلم نسازم و هیچ انتظاری از جشنواره ها نداشته باشم بنابراین آنچه برایم مهم است ماندگاری اثر است.

ملاقلی پور درباره داستان این فیلم سینمایی توضیح داد: داستان تعریف جدیدی از عالم همسایگی را ارائه می دهد و روابط انسان امروز را در قالب طنز مطرح می کند و بازیگرانی چون صابر ابر، نگار جواهریان، مصطفی ساسانی، وحید نقی، حسن عباسی جلوی دوربین آن رفته اند. همچنین اکبر عبدی، افسانه چهره آزاد و کریم اکبری مبارکه از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کارگردان فیلم «قندون جهیزیه» در پایان عنوان کرد: آنچه مسلم است مثل هر فیلمساز دیگری دوست دارم فیلمم در معرض دید مخاطب قرار گیرد.

نظر شما