شناسهٔ خبر: 23999 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ایده جالب ماشین تایپ کلیددار فوق مدرن برای نویسندگان

ماشین تایپ از دهه 1860 میلادی، مهم‌ترین وسیله نوشتن برای نویسندگان تا دهه 1980 شد تا اینکه رایانه و نشر دیجیتال آن را به تاریخ تحویل داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ اکنون در قرن ۲۱ باهدف زنده سازی نوستالژی نویسندگی، ماشین تایپی که مشاهده می‌کنید - Hemingwrite- در فرمت دیجیتالی طراحی و ساخته‌شده است.

همینگر‌ایت، دارای صفحه‌کلید مکانیکی تکامل‌یافته است و درعین‌حال نوعی نسخه دیجیتالی ماشین تایپ‌های قدیمی است که با توجه به نیازهای دنیای مدرن توسعه‌یافته و با استفاده از نمایشگر مجهز به جوهر الکترونیکی e-ink، وای-فای، اینترنت متصل به گوگل داکس/دراپ باکس و اورنوت؛ کلیدهای تایپ قدیمی را به صورت فیزیکی در خود تعریف کرده و بنابراین ماشین تایپ قدیمی و دیجیتال را در یکجا جمع کرده است.

نویسندگانی که با نوستالژی تایپ می‌کنند از همینگرایت استفاده کرده و درعین‌حال آنچه تایپ می‌شود را روی نمایشگر دیجیتالی مشاهده کرده و درنهایت در فرمت دیجیتالی ذخیره کنند.

نمایشگر این دستگاه ۶ اینچی و ده هفته باطری به‌صورت معمولی برای آن تعریف‌شده است.

فرایند همگام‌سازی با خدمات آنلاین، ویژگی منحصربه‌فرد آن است که بااتصال به اینترنت، نوشته را روی فضاهای نرم‌افزاری مانند گوگل داکس و ... ذخیره می‌کند تا خیال نویسنده را راحت کند.

نظر شما