شناسهٔ خبر: 21836 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست اعضای مدیران سالن‌های سینما با مدیر کل سینمای حرفه‌ای

اعضای انجمن مدیران سالن‌های سینما در بدرقه روز ملی سینما با حضور در سازمان سینمایی در نشستی صمیمانه با «محمد رضا فرجی» مدیر کل سینمای حرفه‌ای، مسائل و مشکلات صنف خود را بازگو کردند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ اعضای انجمن مدیران سالن‌های سینما در بدرقه روز ملی سینما با حضور در سازمان سینمایی در نشستی صمیمانه با «محمد رضا فرجی» مدیر کل سینمای حرفه‌ای، مسائل و مشکلات صنف خود را بازگو کردند.

در این نشست، اعضای انجمن مدیران سالن‌های سینما ضمن درخواست از سازمان سینمایی برای توجه بیشتر به این صنف به بیان دغدغه‌ها و مشکلات صنف خود از جمله بیکاری مدیران سالن‌های سینما، عدم ثبات شغلی و... پرداختند خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضای صنف خود شدند.

درادامه محمد رضا فرجی مدیر کل سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی، با تبریک روز ملی سینما بر اهمیت وجود پرسنل و مدیران سالن‌های سینمایی به عنوان عوامل پذیرنده مخاطب در سالن سینما تاکید کرد.

فرجی در این نشست ضمن تقدیر از تلاش و کوشش مدیران و پرسنل سالن‌های سینما گفت: با توجه به دیجیتال شدن سیستم پخش در سینما، ما به عنوان متولی سینمای کشور سعی می‌کنیم با برگزاری دوره‌های آموزشی، شرایط مناسبی برای ارتقاء دانش نیروهای موجود فراهم کنیم و شما نیز با جذب نیروهای جوان و تحصیل کرده برای استفاده از این دوره‌های آموزشی، ترکیبی از نیروهای با تجربه و جوانان با انگیزه را در خدمت رسانی به مردم و ایجاد فضایی مناسب و دلچسب در سالن‌های سینما ایجاد کنید.

مدیر کل سینمای حر فه‌ای تأکید کرد: در حال حاضر به شیوه‌های گذشته، بازرس به سالن‌های سینما اعزام نمی‌شود و خوشبختانه در درجه اول مردم و مخاطبین و بعد خود مدیران سالن‌های سینما، بهترین بازرس و یاری کننده ما در امر نظارت بر سالن‌های سینما هستند.

انجمن مدیران سالن‌های سینما، تشکلی خصوصی است و از زیر مجموعه‌های صنفی خانه سینما می‌باشد.

در این نشست، وجیه الله شهیدی، سیدمهدی خادم، امیر قطبی، حسین مقیمی، مهران اشرفی و مجتبی لهراسبی با محمدرضا فرجی مدیر کل سینمای حرفه‌ای دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

نظر شما