شناسهٔ خبر: 21747 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

باشه‌آهنگر: «ملکه» خستگی را از تنمان درآورد

محمد علی باشه آهنگر با ابراز خرسندی از دیده شدن فیلم سینمایی «ملکه» در شانزدهیمن جشن سینما و دریافت ۱۰ جایزه عنوان کرد جای زنده یاد ابوالقاسم حسینی تهیه کننده خالی است تا این روز را ببیند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمد علی باشه آهنگر که فیلم «ملکه» به کارگردانی وی موفق به دریافت ۱۰ جایزه از هیات داوران شانزدهمین جشن سینما شده است گفت: در ابتدا می خواهم از داوران محترم شانزدهمین جشن سینمای ایران که فکر می کنم تعداد آنها ۱۵ نفر بود سپاس ویژه به جا آورم چون فکر می کنم این فیلم پس از دو سال در نهایت آنگونه که باید دیده می شد، دیده شد و خوشحالم که در خانه خودمان یعنی خانه سینما دیده شدیم.

کارگردان «ملکه» که در ژانر دفاع مقدس ساخته شده است، ادامه داد: فیلم سینمایی «ملکه» نخستین تجربه حضور رقابتی خود در سینما را در سال ۱۳۹۰ در سی امین جشنواره فیلم فجر پشت سر گذاشت که در همان سال در نتایج داوری با بی مهری مواجه شد و پس از آن عده ای سعی کردند در محافل متعدد سینمایی و به ویژه در اکران شرایط دیده شدن این فیلم را فراهم نکنند.

وی درباره شرایط نامساعد اکران فیلمش عنوان کرد: در اکران عمومی تنها هفت سالن به این فیلم اختصاص دادند که دو سالن هم ویژه نمایش تک سانس بود اما واقعیت این است که فیلم خوب و استاندارد در نهایت جای خود را باز می کند.

کارگردان فیلم سینمایی «فرزند خاک» متذکر شد: فیلم سینمایی «ملکه» دروه سختی را پشت سر گذاشته است و از اینکه در این دوره از جشن سینما مورد توجه قرار گرفته بسیار خوشحالم، اما ای کاش سید ابوالقاسم حسینی تهیه کننده این فیلم زنده بود و این روزها را می دید. بسیار خوشحالم که فیلم سینمایی «ملکه» پس از بی مهری های بسیار طی دو سال گذشته در محافل رسمی سینمایی، بالاخره در شانزدهمین جشن سینما با ۱۰ جایزه به نوعی رکورددار شد. با این تنیجه خستگی از تن عوامل تولید و البته خود من در آمد.

وی در پایان گفت: من امیدوارم شرایط خوبی که در عرصه سینما به وجود آمده است تداوم داشته باشد و بتوانم در همین شرایط فیلم بعدی خود «سرو زیر آب» را نیز تهیه و تولید کنم، البته تا این لحظه خبری از تولید این فیلم سینمایی نیست و متاسفانه در روند تولید گرفتار خلف وعده شده ام.

فیلم سینمایی «ملکه» در شانزدهمین جشن خانه سینما با دریافت ۱۰ جایزه در بخش های مختلف عنوان بهترین ها را کسب کرد و رکورددار شد.

نظر شما