شناسهٔ خبر: 21166 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هنرمندی که از فروختن جوایزش ناراحت نیست

داریوش غریب‌زاده مستندساز که چندی پیش به دلیل ناخوش بودن احوال خواهرش مجموع جوایز سینمایی خود را فروخت ر گفت: به لطف خدا و قوت قلب دوستان و همراهان، حال خواهرم رو به بهبود است و مراحل شیمی درمانی و پرتو درمانی را نیز به پایان رسانده و در حال حاضر مشغول استراحت است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ این مستندساز با اشاره به سرنوشت جوایز سینمایی‌اش عنوان کرد: برای درمان خواهرم جوایز خود را به حراج گذاشتم و خوشبختانه توانستم از این طریق مراحل درمان خواهر عزیزم را کامل کنم و در حال حاضر از این موضوع ناراضی نیستم و فکر می کنم سلامتی خواهرم اهمیت بیشتری از این جوایز که به نوعی همه دارایی من در زندگی بود، دارد.

غریب‌زاده ادامه داد: البته نگران این جوایز نیستم چون آنها را نزد یکی از انسان های شریف روزگار گذاشته ام و این اطمینان را به من داده که پس از اینکه پول را پس دادم همه جوایز سینمایی ام را پس خواهد داد.

کارگردان فیلم مستند «بوم رنگ» با اشاره به تدوین فیلم مستند «سکوت کوهستان» گفت: این فیلم مستند یک اثر قوم‌نگارانه است که چهارسال از زندگی و انرژی خود را صرف ساخت آن کرده‌ام.

غریب‌زاده از انجام آخرین مراحل تدوین مستند سینمایی «سکوت کوهستان» خبر داد و گفت: بعد از بهبودی نسبی احوال خواهرم، تدوین تازه ترین فیلم مستندم را آغاز کردم که برای جشنواره سی و سوم فیلم فجر آماده خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: مستند «سکوت کوهستان» به شیوه زندگی مردمی می پردازد که در دل کوهستان زندگی می کنند. راه های ارتباطی آنها قطع است و زندگی آن ها به شکل خیلی ابتدایی می گذرد تا این که در سال های بعد با باز شدن راه‌ها زندگی آنها دگرگون می شود.

نظر شما