شناسهٔ خبر: 20538 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«خنده‌های آتوسا» نام فیلم جدید کارگردان «2 ساعت بعد، مهرآباد»

علیرضا فرید فیلم جدید خود را روی ریل های قطار تهران-استانبول جلوی دوربین می برد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ علیرضا فرید کارگردان سینما که اولین فیلم سینمایی وی با نام «2 ساعت بعد، مهرآباد» در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد به زودی فیلم سینمایی «خنده های آتوسا» را جلوی دوربین می برد.

فرید درباره ساخت فیلم سینمایی «خنده های آتوسا» به خبرنگار مهر گفت: پروانه ساخت این فیلم سینمایی به تازگی توسط شورای پروانه ساخت صادر شده است و ما هم به زودی «خنده های آتوسا» را جلوی دوربین می بریم.

وی ادامه داد: این فیلم سینمایی یک اثر جاده ای است که کل داستان در یک قطار رخ می دهد؛ قطاری که از تهران به استانبول در حال حرکت است.

فرید گفت: با راه آهن جمهوری اسلامی ایران «رجا» صحبت کرده ایم تا یک واگن از قطارهای خط تهران-استانبول را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم این فیلم سینمایی را جلوی دوربین ببریم. پیش تولید این فیلم سینمایی آغاز شده و به زودی بازیگران مورد نظر انتخاب می شوند.

وی بیان کرد: در خلاصه داستان «خنده های آتوسا» آمده است، مرجان، موسی، آتوسا، بهزاد، شیرین، احسان، استوارت، شیلا و طاهری، مسافران قطار تهران-استانبول هستند!

فرید در پایان در توضیح سرنوشت فیلمنامه «بی جواب» گفت: شورای نظارت و ارزشیابی بنا به دلایلی با این فیلمنامه مخالفت کرده است.

نظر شما