شناسهٔ خبر: 20419 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگردان «تنهای تنهای تنها» فیلم جدیدش را به بابلسر می‌برد

فیلم سینمایی «پاپ» به کارگردانی احسان عبدی پور به همت انجمن اسلامی دانشگاه بابلسر عصر امروز 21 مرداد ساعت 15 در این دانشگاه به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛  احسان عبدی‌پور کارگردان جوان سینما درباره نمایش فیلم جدیدش با نام «پاپ» در دانشگاه بابلسر گفت: انجمن اسلامی دانشگاه‌های کشور هر ساله همایش 4 روزه‌ای را برگزار می‌کند که در این همایش برخی از آثار سینمایی به نمایش گذاشته می شود. سال گذشته نمایش‌هایی برای فیلم «تنهای تنهای تنها» به همت انجمن های اسلامی در دانشگاه های سراسر کشور گذاشته شد و امسال نیز قرار است فیلم «پاپ» در دانشگاه‌ها به نمایش درآید که اولین نمایش در بابلسر خواهد بود.

وی ادامه داد: پس از نمایش «پاپ» در دانشگاه بابلسر، قرار است در دانشگاه تربیت مدرس و چند دانشگاه دیگر نیز نمایش داشته باشیم.

عبدی‌پور که با فیلم «تنهای تنهای تنها» در جشنواره «صلح و دوستی ایرانیان در ژاپن» شرکت کرده بود با اشاره به نمایش این فیلم در دو شهر هیروشیما و توکیو بیان کرد: حضور در جشنواره «صلح و دوستی ایرانیان در ژاپن» تجربه ارزنده ای بود و تماشاگران ژاپنی هنگلم نمایش فیلم های مختلف واکنش های متفاوتی داشتند. یکی از نکات ارزنده در این سفر حضور جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی بود که در نمایش فیلم‌ها همراه با تیم ایرانی حضور داشتند.

این کارگردان با بیان خاطره ای از حضور جانبازان در یکی از نمایش ها گفت: در نمایش یکی از فیلم ها با پرویز پرستویی به همراه چند جانباز و فیلمسازان ایرانی داخل جمعیت حاضر در سالن سینما رفتیم و با اهدای گل به تماشاگران یاد و خاطره مبارزه مردم ایران و شهدا و همچنین از دست رفتگان بمباران شیمیایی در هیروشیما را گرامی داشتیم.

عبدی پور در پایان تصریح کرد: به نظر من این سفر سوغات فرهنگی خوبی را برای سینماگران ایرانی و ژاپنی فراهم کرد و باید قدر این دستاورد فرهنگی را دانست.

نظر شما