شناسهٔ خبر: 19485 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌ریزی فرهنگی برای هشتادمین سال تاسیس دانشگاه تهران

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران از برنامه ریزی برای پایش فرهنگی و سلامت دانشجویان جدید الورود و تدوین برنامه های فرهنگی ویژه هشتادمین سال تاسیس دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ جعفر گل‌محمدی گفت: در حال حاضر مشغول برنامه ریزی برای مهرماه و برگزاری جشن دانشجویان جدید الورود هستیم.

وی افزود: امسال هشتادمین سال تاسیس دانشگاه تهران است و تمام فضای فرهنگی دانشگاه و برنامه ها به این سمت حرکت خواهد کرد جشن جدیدالورود ها نیز در همین مسیر قرار دارد. 

مدیرکل امورفرهنگی دانشگاه تهران افزود: تمام دانشجویان جدیدالورود تحت پوشش پایش فرهنگی و سلامت قرار می گیرند و با پرسشنامه ای، دانشجویان توانمندی و استعدادهای خود را در زمینه های مختلف اعلام می کنند و ما در طول سال از این توانمندی و استعداد ها استفاده می کنیم.

وی افزود: درحال حاضر دانشگاه تهران حدود 670 انجمن علمی، 64 کانون فرهنگی و 340 نشریه دارد همه این نشریات توسط دانشجویان اداره می شود.

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران افزود: معاونت فرهنگی فقط از دانشجویان دعوت می کند در فعالیت های فرهنگی مشارکت کنند یعنی تمام کارهایی که معاونت انجام می دهد بستر سازی برای مشارکت حداکثری دانشجویان در برنامه های فرهنگی است .
 

نظر شما