شناسهٔ خبر: 19477 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برادران وارنر «آکیرا» را خواهد ساخت

یک سالی هست که زمزمه ساخت فیلمی از روی انیمه مشهور ژاپنی توسط برادران وارنر به گوش می‌رسد. به نظر اکنون این زمزمه‌ها در حال رسمی شدن هستند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ یک سالی هست که زمزمه ساخت فیلمی از روی انیمه مشهور ژاپنی توسط برادران وارنر به گوش می رسد. به نظر اکنون این زمزمه ها در حال رسمی شدن هستند. این کمپانی تصمیم داشت فیلم را به دست ژائوم کوله‌سرا بسپارد کارگردان اسپانیایی که امسال با فیلم «بدون توقف» به سینماها آمد. فیلمی اکشن که لیام نیسون، میشل دوکری و جولین مور سرشناس ترین بازیگرانش بودند و در جذب مخاطب هم بد عمل نکرد. اما این اتفاق تا امروز نیفتاده و فیلمی که قرار بود در ابتدای سال ۲۰۱۴ کلید بخورد، هنوز در میانه تابستان ساختش قطعی نشده. اما شنیده ها حاکی از آن است که وارنر فیلمنامه را به دست دانته هارپر داده است. فیلمنامه نویسی که «لبه فردا» را تازگی تمام کرده و هنوز سراغ فیلم جدیدی نرفته است.

اگرچه اطلاعات بیشتری از این پروژه در دست نیست اما به نظر می رسد برادران وارنر به خاطر پتانسیل سوددهی بالای این فیلم، آن را بسازد. چرا که «آکیرا» از آن دست پروژه هایی است که حتی اگر در داخل آمریکا هم با فروش خوبی مواجه نشود می توان امیدوار بود که در دنیا و خصوصا جنوب شرقی آسیا به فروش خوبی برسد. خصوصا که چند وقتی هست که کمپانی های هالیوودی با استفاده از راه های مختلف سعی در به دست آوردن بازار کشورهایی چون چین دارند.

نظر شما