شناسهٔ خبر: 19439 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

موسیقی فیلم مولانا ساخته می‌شود

ستار اورکی آهنگساز از پایان ساخت موسیقی برای مجموعه تلویزیونی «مولانا» و همچنین همکاری با کارگردان سوری در مجموعه «باب المراد» خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ ستار اورکی درباره آخرین فعالیت‌هاش در تلویزیون و سینما گفت: در حال حاضر دو پروژه سینمایی به من پیشنهاد شده است که تا قطعی نشود نمی توانم نام آنها را عنوان کنم، اما به تازگی کار ساخت موسیقی تله‌فیلم «سه ماهی» به کارگردانی حمیدرضا قربانی را به پایان رسانده‌ام.

وی درباره مضمون این فیلم تلویزیونی عنوان کرد: «سه ماهی» فیلم متفاوتی است که سوژه‌ای اجتماعی را دنبال می کند و قرار است به زودی از رسانه ملی پخش شود. من هم سعی کردم با توجه به قصه، موسیقی خاصی را برای آن بنویسم.

آهنگساز فیلم «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی درباره دیگر فعالیت‌هایش توضیح داد: کار آهنگسازی دو مجموعه تلویزیونی را به تازگی تمام کرده‌ام؛ یکی مجموعه تلویزیونی «مولانا» به کارگردانی آرش معیریان و دیگر سریال «باب المراد» به کارگردانی فهد میری که هر دو از پروژه های فاخر بودند که ساخت موسیقی برای آنها نیازمند زمان بود

ستار اورکی از آهنگسازان سینمای ایران است که ساخت موسیقی فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین»، «ریسمان باز»، «سنگ، کاغذ، قیچی» و ... را در کارنامه خود دارد.     

نظر شما