شناسهٔ خبر: 19417 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«آتش‌بس2» و «خواب‌زده‌ها» در راه اکران

فيلم‌هاي سينمايي «خواب‌زده‌ها» و «آتش‌بس2» در برنامه اکران دوم عيد فطر، به نمايش درمي‌آيند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛  غلامرضا فرجي،‌سخنگوي شوراي صنفي درباره مصوبات جلسه دوشنبه،‌30تيرماه،‌شورا گفت: قرارداد دو فيلم «خواب‌زده‌ها» به کارگرداني فريدون جيراني و «آتش‌بس 2 » به کارگرداني تهمينه ميلاني براي اکران دوم عيد فطر ثبت شد.

او افزود: به اين ترتيب «خواب‌زده‌ها» پس از «کلاشينکف» در گروه سينمايي «آفريقا» و «آتش‌بس 2» پس از فيلم «آذر،شهدخت، پرويز و ديگران» در گروه سينمايي «فرهنگ» اکران مي‌شوند.

فرجي هم‌چنين يادآور شد: اکران فيلم‌هاي «فرشته‌ها با هم مي‌آيند» در سينما آزادي،‌ «آذر،شهدخت، پرويز و ديگران» در سينما فرهنگ،‌ «امروز» رضا ميرکريمي در استقلال و «کلاشينکف» سعيد سهيلي در سينما آفريقا از چهارشنبه اول مرداد آغاز مي‌شود.

وي يادآور شد: براي محاسبه ميزان فروش اين فيلم‌ها، هفته آخر ماه رمضان درنظر گرفته نمي‌شود و مبناي فروش از 8 مردادماه خواهد بود.

فرجي هم‌چنين گفت: در راستاي اجراي طرح بليت شناور در سينماها،‌ از عيد فطر بليت‌هاي دو سانس ابتدايي تمام سينماهاي کشور به صورت نيم‌بها فروخته مي‌شوند. علاوه بر اين قرار شد براي اطلاع‌رساني به مخاطبان پوستر اين طرح آماده و در سينماها نصب شود.

فيلم «آتش‌بس 2» با بازي بهرام رادان، ميترا حجار، آتيلا پسياني، گوهر خيرانديش، مهرانه مهين‌ترابي، پژمان جمشيدي، دانيال عبادي، فلور نظري و رايان جواهريان درباره‌ يک زوج جوان و تحصيلکرده است که عازم سفري به خارج از کشور هستند، پس از سال‌ها مشاور خانواده‌ي خود را به‌طور اتفاقي در فرودگاه ملاقات مي‌کنند و در مدت زماني که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌هايي از زندگي خود را در مدتي که مشاور آن‌ها در خارج از کشور بود، مرور مي‌کنند.

تهمينه ميلاني پيش از اين با ساخت «آتش بس» با بازي مهناز افشار و محمدرضا گلزار، گيشه موفقي داشت.

فيلم «خواب‌زده‌ها» فريدون جيراني در خلاصه داستان آن آمده است: مادر فيروز به خواب همه‌ دوستان، آشنايان و کارمندان او مي‌رود و از همين طريق هشدار مي‌دهد که فقط بيست و چهار ساعت بيشتر فرصت ندارد تا رضايت نازگل مشرقي دختر خدمتکارش را به دست آورد و در غير اين صورت خواهد مرد. فيروز نازگل را پيدا مي‌کند و تلاش مي‌کند رضايت او را بدست آورد ولي...
در اين فيلم فرهاد اصلاني، ساره بيات، صابر ابر، شقايق فراهاني، اکبر عبدي و رويا ميرعلمي به ايفاي نقش مي‌پردازند.

نظر شما