شناسهٔ خبر: 18935 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تصویربرداری «معصومانه در خواب» از نیمه گذشت

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «معصومانه در خواب» به کارگردانی سعید بصیری و تهیه کنندگی محسن دانشور از نیمه گذشت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ محسن دانشور تهیه‌کننده «معصومانه در خواب» از ادامه تصویربرداری این فیلم تلویزیونی خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ درصد از کار تصویربرداری «معصومانه در خواب» انجام گرفته و گروه تولید برای ضبط سکانس‌های باقی مانده اکنون در کن سولقان مستقر هستند.

وی افزود: تصویربرداری سکانس‌های مربوط به ارث خواهی فریدون آغاز شده و طی آن کامران تفتی، ایمان صفا، مهران رجبی، افشین سنگ چاپ و فریده دریامجد در لوکیشن روستای سولقان جلوی دوربین «معصومانه در خواب» می‌روند.

«معصومانه در خواب» نوشته فرهاد طب نوری زندگی جوانی را به تصویر می‌کشد که به دلیل متارکه پدر و مادرش تنها شده و زندگی‌اش دستخوش آجتماعی شدید اجتماعی می‌شود.

کامران تفتی، ایمان صفا، حامد وحید، سعید پیر دوست، مهران رجبی، افشین سنگ چاپ، کیانوش گرامی، سیامک قاسمی، فریده دریا مجد، حامد وحید، مهدی فقیه، عزت الله رمضانی فر، سلماز حصاری و رضا اهادی بازیگران این فیلم تلویزیونی خواهند بود.

به گفته دانشور همه لوکیشن‌های این تله که تیرماه در تهران کلید خورد، در کرج، تهران و حومه قرار دارند. این تله توسط لیدا جهانگیری تدوین می‌شود و قرار است موسیقی آن را نیز آرمان موسی‌پور بسازد.

«معصومانه در خواب» کاری از گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو سیماست، از دیگر عوامل این تله فیلم می‌توان به محبوبه مجلل مجری طرح، احمد احمدی تصویر بردار، مسعود شاهوردی صدابردار، علیرضا شهسواری صحنه، مجید وثیقی گریم، وحید نصیری دستیار اول کارگردان، علیرضا مجلل تدارکات و شیماباقری منشی صحنه اشاره کرد.

نظر شما