شناسهٔ خبر: 17266 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«ضدنور» با تغییر نام به جشنواره فجر می‌رود

کارگردان فیلم سینمایی «ضد نور» با اشاره به انجام مرحله صداگذاری و موسیقی متن این فیلم از تغییر نام آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ کاوه سجادی حسینی کارگردان فیلم سینمایی «ضدنور» ، درباره روند ساخت این فیلم سینمایی گفت: نام این فیلم به زودی تغییر می‌کند و اسم جدید فیلم به زودی اعلام می شود.

وی ادامه داد: صداگذاری این فیلم توسط، محمد کشفی در استودیو بهمن آغاز شده و احتمالا نزدیک به یک ماه ادامه می یابد، همچنین موسیقی متن این فیلم توسط فرهاد اسعدیان در حال ساخت است.

سجادی حسینی افزود: بنا داریم پس از آماده سازی نهایی این فیلم برای حضور در سی‌و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اقدام کنیم.

وی درباره فیلم «شب، بیرون» که در بخش نوعی تجربه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش در آمد گفت: درخواست صدور پروانه نمایش سینمایی برای این فیلم به سازمان سینمایی ارائه شده و در صورت صدور پروانه نمایش قصد داریم فیلم را در گروه نمایشی هنر و تجربه اکران کنیم.

«ضد نور» داستان شکوفه و پیمان، زوج جوانی است که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند غافل از اینکه طمعشان پرخطر است.

«ضد نور» دومین ساخته کاوه سجادی حسینی است که توسط همایون اسعدیان تهیه شده است در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، هومن سیدی و پانته‌آ پناهی‌ها به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نظر شما