شناسهٔ خبر: 17086 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«معمای شاه» راهی شهرک سینمایی شد

تهیه‌کننده سریال «معمای شاه» درخصوص آخرین روند تولید پروژه‌اش گفت: عوامل تولید این کار ظرف 10 روز آینده با بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، محمدرضا شریفی‌نیا و سعید نیک‌پور به شهرک سینمایی می‌روند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بان فیلم؛ علی لدنی گفت: تاکنون بیش از 60 درصد از کل تصویربرداری سریال «معمای شاه» انجام شده است و گروه اکنون مشغول گرفتن سکانس‌های متفرقه در کاخ سعدآباد و فرودگاه هستند تا ظرف 10 روز آینده راهی شهرک سینمایی شوند؛ ضمن اینکه در حال حاضر تدوین این مجموعه در حال انجام است.

او اضافه کرد: علاوه بر حضور آتیلا پسیانی، محمدرضا شریفی‌نیا و سعید نیک‌پور در بخش شهرک سینمایی، قرار است تعدادی دیگر از بازیگران به کار اضافه شوند که هنوز حضورشان قطعی نشده است.

وی با اشاره به پخش سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی یادآور شد: پیش‌بینی تلویزیون برای پخش این مجموعه از 27 مرداد امسال است اما امیدواریم بتوانیم تا زمان اعلام شد‌ه، کار را به پخش برسانیم. فعلا تنها مشکل پروژه به بخش مالی معطوف می‌شود که امیدواریم هرچه زودتر حل شود.

او که تهیه‌کنندگی پروژه «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی فریدون حسن‌پور را هم عهده‌دار است و این سریال همچنان در شمال کشور در حال تصویر‌برداری است، توضیح داد: سریال «گذر از رنج‌ها» حدود دو ماه و نیم آینده کارش را در شمال کشور به پایان می‌رساند و به تهران برمی‌گردند تا مابقی بخش‌ها را ضبط کنند.

لدنی در پایان گفت: ابتدا قرار بود «گذر از رنج‌ها» برای ماه رمضان امسال آماده پخش شود ولی در حال حاضر پیش‌بینی شده است که این مجموعه پاییز 93 به روی آنتن شبکه یک برود.

نظر شما